در حال بارگذاری ...
  • تامین اعتبار پروژه ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد خمینی در استان قزوین

    در حال حاضر موضوع مهمی که وجود دارد بحث افزایش قیمت هاست که به پروژه تحمیل شده و همچنین موضوع زمان بندی تحویل واحدها است که باید هر چه سریع تر نسبت به رفع موانع موجود اقدام کنیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت : پیرو تفاهم نامه منعقد شده با کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت تامین مسکن مددجویان و تامین ۵ میلیارد تومان در سال گذشته از سازمان ملی زمین و مسکن ، ۵ میلیارد تومان دیگر نیز از این سازمان جهت پیشبرد پروژه تامین شد .

    ابراهیم مبارک قدم در نشست با مدیرکل کمیته امداد و معاونین او درباره ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد گفت : متاسفانه شاهد افزایش قیمت در بخش مسکن بودیم و با بالا رفتن قیمت‌ها ، موضوع ساخت مسکن برای مددجویان دچار مشکلات بیشتری شد و در حال حاضر بدون کمک دولت و خیرین ، امکان ساخت مسکن برای این افراد به دشواری فراهم می شود . 

    وی افزود : یکی از دغدغه های بنده در بدو حضور در استان ، مسکن کمیته امداد بود که پیرو تفاهم نامه منعقد شده میان سازمان ملی زمین و مسکن و کمیته امداد استان باید انجام می‌شد ، اما با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت‌ها در بخش تامین مالی مشکلاتی ایجاد شده و برخی پروژه ها را دچار رکود یا کندی حرکت کرده بود .

    مبارک قدم با اشاره به اینکه چنین تفاهمی جهت احداث مسکن برای مددجویان تنها در استان قزوین اتفاق افتاده ، بیان داشت : در همین رابطه جلسات مختلفی در تهران و استان برگزار شد و موضوع مورد پیگیری قرار گرفت که خوشبختانه تفاهم مورد نظر ایجاد شد و ۵ میلیارد تومان دوم هم به استان تخصیص داده شد . با بانک مسکن هم توافقاتی انجام و مقرر شد آن ها هم بر اساس پیشرفت فیزیکی پروژه نسبت به عقد قرارداد و تامین تسهیلات اقدامات لازم را انجام دهند .

    وی افزود : در حال حاضر موضوع مهمی که وجود دارد بحث افزایش قیمت هاست که به پروژه تحمیل شده و همچنین موضوع زمان بندی تحویل واحدها است که باید هر چه سریع تر نسبت به رفع موانع موجود اقدام کنیم . باید اولویت بندی های خود را به گونه ای پیش ببریم تا خانواده هایی که بیشتر نیازمند هستند زودتر سکونت داده شوند . 




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، ...

    |

    نظرات کاربران