در حال بارگذاری ...
  • آماده‌سازی زمین برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی در شهر جدید هشتگرد

    برای مشخص شدن قیمت تمام‌شده واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در این شهر جدید ، یک پروژه ۱۰ واحدی را به‌عنوان پایلوت در فاز چهارم هشتگرد مشخص و مجوزهای لازم برای آغاز عملیات اجرایی آن را اخذ کرده‌ایم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، عضو هیات‌مدیره شهر جدید هشتگرد از آماده‌سازی زمین مورد نیاز برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در این شهر جدید خبر داد .

    محمدعلی حاجی‌زاده ، نایب رئیس هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه سهمیه این شهر جدید از طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در مجموع ۲۱ هزار واحد است ، گفت : تاکنون زمین ساخت ۱۰ هزار واحد از این تعداد ، جانمایی و مراحل آماده‌سازی انجام‌شده است و منتظر اعلام اسامی پالایش‌شده و نهایی متقاضیان این طرح توسط وزارت راه و شهرسازی هستیم .

    وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای ارزشگذاری واحدهای مسکونی این طرح در شهر جدید هشتگرد ، افزود : برای مشخص شدن قیمت تمام‌شده واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در این شهر جدید ، یک پروژه ۱۰ واحدی را به‌عنوان پایلوت در فاز چهارم هشتگرد مشخص و مجوزهای لازم برای آغاز عملیات اجرایی آن را اخذ کرده‌ایم .

    حاجی‌زاده همچنین از آمادگی شرکت عمران این شهر جدید برای ٖآغاز مرحله بعدی این طرح ملی خبر داد و خاطرنشان کرد : اقدامات شهرسازی و معماری مربوط به این طرح ملی نیز در دست انجام است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ۶ هزار و ۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید مهستان و پردیس افتتاح شد ...

    |

    نظرات کاربران