در حال بارگذاری ...
  • اختصاص پنج دستگاه شتاب نگار زلزله نسل جدید به استان مرکزی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از اختصاص ۵ دستگاه شتاب نگار زلزله نسل جدید به استان مرکزی خبر داد که پس از تکمیل زیرساخت های مربوطه در شهرستان‌های اراک ، ساوه ، آشتیان ، محلات و رازقان نصب و راه‌اندازی خواهند شد .

    احمد مرزبان گفت : در راستای مصوبات کارگروه تخصصی زلزله و با عنایت به مکاتبات ، پیگیری ها و مذاکرات انجام شده توسط این اداره کل با ستاد وزارت متبوع ، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و اداره کل مدیریت بحران استانداری مرکزی ، تعداد پنج دستگاه شتاب نگار نسل جدید (برخط) به استان اختصاص یافته است .

    وی افزود : این دستگاه‌های شتاب نگار بزودی و پس از تکمیل زیرساخت‌های مربوطه در شهرستان‌های اراک ، ساوه ، آشتیان ، محلات و رازقان نصب و راه‌اندازی خواهند شد .

    مرزبان بیان کرد : داده های شبکه شتابنگاری اهمیت بسیار زیادی در طراحی سازه های مقاوم در برابر زمین لرزه و مدیریت بحران زلزله در کاستن تلفات و خسارات احتمالی را دارد و از آن برای راه اندازی سامانه های هشدار سریع استفاده می شود و خوشبختانه استان مرکزی بزودی شاهد نصب این دستگاه‌ها خواهد بود .‌




    مطالب مرتبط

    کلیه متقاضیانی که پیامک دریافت می کنند می بایست بر اساس مهلت مقرر ( ۲ روز) با مراجعه به سایت www.epronema.ir نسبت به انتخاب سایت پروژه خود اقدام کنند .

    |

    نظرات کاربران