در حال بارگذاری ...
  • جذب اعتبارات ساخت واحدهای آسیب‌دیده در سیل استان سمنان

    با توجه به محدودیت اعتبارات این استان بر اساس سیاست کاری سال ۹۷ بنیاد مسکن ، بیش از چهار برابر اعتبارات استانی از اعتبارات ملی در روستاهای استان هزینه شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت : تمام اعتبارات تخصیص‌یافته در هیأت دولت برای ساخت واحدهای آسیب‌دیده در سیل جذب شد .

    علی‌رضا فلاحی در نشست بخشداران و دهیاران با دست‌اندرکاران بنیاد مسکن استان سمنان اظهار کرد : اساس و رسالت کار بنیاد مسکن ، خدمت به مردم روستاهاست . در سال ۹۵ تعداد ۳۳ روستا به روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان سمنان اضافه و ابلاغ شد تا این روستاها دارای طرح هادی شوند و در این راستا ، از محل اعتبارات سال ۹۷ به هر ۳۳ روستا اعتبار اختصاص داده شد .

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان اضافه کرد : همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان سمنان دارای طرح هادی هستند، میزان اعتبار برای تأمین قیر در سال گذشته ، دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در استان سمنان بوده است . 

    فلاحی بیان کرد : امروز در استان سمنان به ۵۰ درصد روستاهای استان سمنان ، قیر یارانه‌ای تخصیص داده شده است . خارج از اعتبارات استانی نیز شاهد ۵۰ میلیارد تومان مشارکت مردمی در روستاهای استان سمنان بودیم . با توجه به محدودیت اعتبارات این استان بر اساس سیاست کاری سال ۹۷ بنیاد مسکن ، بیش از چهار برابر اعتبارات استانی از اعتبارات ملی در روستاهای استان هزینه شده است .

    فلاحی بیان کرد : تسهیلات ساخت مسکن روستایی به متقاضیان پرداخت شده است . افرادی که در روستاها برای ساخت خانه تسهیلات دریافت کرده‌اند ، اگر نیاز به تسهیلات بیشتر برای تکمیل واحد خود دارند ، تا سقف هشت میلیون تومان در هر روستا تسهیلات بلاعوض دریافت خواهند کرد . تمام اعتبارات تخصیص‌یافته در هیأت دولت برای ساخت واحدهای آسیب‌دیده در بحث سیل جذب و عملیات ساخت این واحدهای مسکونی در حال انجام است .




    مطالب مرتبط

    با توجه به آنکه سهمیه ۳۵۰ میلیون تومانی سال ۱۴۰۲ به ازای هر واحد و معرفی به بانک‌های عامل تا خردادماه امسال به اتمام می‌رسد ، پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن تا ۴۰۰ میلیون تومان را آماده کرده‌ایم که به دولت ارائه خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت : استان تهران شامل ۵٣٠ روستا است که تمام روستاهای تهران طرح هادی دارند و سال گذشته ۶٢ طرح ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت : از مجموع ۳۳۲ هزار واحد مسکن روستایی استان ، ۸۵ درصد از این واحدها ...

    |

    تعهد بنیاد مسکن در استان زنجان واگذاری زمین به ۲۰ هزار قطعه است که سهمیه امسال برای ۱۰ هزار قطعه و واگذاری به متقاضیان تامین شده است . امروز عملیات آماده سازی این اراضی آغاز می شود و آماده واگذاری به متقاضیان است که باید این واگذاری‌ها با ثبت‌نام از طریق سامانه saman.mrud.ir انجام ...

    |

    نظرات کاربران