در حال بارگذاری ...
  • احداث ۴۰ درصد از سهیمه مسکن محرومان استان خراسان‌جنوبی

    شهرستان خوسف ۴۰۰ سهمیه مسکن محرومان دارد که تاکنون ۲۰۰ واحد به مرحله سفت کاری رسیده ، ۱۰۰ مدرسه نازک‌کاری و بقیه در حال اجرا است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت : با توجه به اختصاص سهمیه پنج هزار واحد مسکن محرومان به بنیاد مسکن استان تاکنون ۴۰ درصد این واحدها به مرحله بهره‌برداری رسیده است .

    علی‌اصغر آسمانی‌مقدم مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌جنوبی در حاشیه سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به خوسف افزود : از پنج هزار قرارداد بسته شده تاکنون چهار هزار و ۸۹۰ واحد عملیات پی‌کنی و سه هزار و ۸۳۸ واحد در حال دیوار چینی است . همچنین از این واحدها سه هزار و ۲۳۲ واحد در حال اجرای سقف و ۲ هزار و ۵۴۸ واحد در حال سفت کاری است .

    وی یادآور شد : شهرستان خوسف ۴۰۰ سهمیه مسکن محرومان دارد که تاکنون ۲۰۰ واحد به مرحله سفت کاری رسیده ، ۱۰۰ مدرسه نازک‌کاری و بقیه در حال اجرا است .

    مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی با بیان اینکه ۴۲ واحد مسکن محرومان در روستای تقاب خوسف در حال ساخت است تصریح کرد : مراحل ساخت مسکن محرومان در شهرستان خوسف عقب‌تر از سایر شهرستان‌ها است که باید برنامه جبرانی اجرا شود تا ۹۰ درصد این واحدها تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد . مسکن محرومان ۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و ۱۵ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض دارد.

    استان مرزی خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان خوسف در ۳۶ کیلومتری بیرجند است . فاز اول ساخت مسکن نیازمندان در استان خراسان جنوبی شامل ۲ هزار واحد مسکن روستایی دی ماه امسال با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در این استان به بهره‌برداری رسید . ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن محرومان اوایل امسال در خراسان جنوبی آغاز شد که سهم بنیاد مسکن و کمیته امداد هر کدام پنج هزار واحد مسکونی است .




    مطالب مرتبط

    با توجه به آنکه سهمیه ۳۵۰ میلیون تومانی سال ۱۴۰۲ به ازای هر واحد و معرفی به بانک‌های عامل تا خردادماه امسال به اتمام می‌رسد ، پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن تا ۴۰۰ میلیون تومان را آماده کرده‌ایم که به دولت ارائه خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت : استان تهران شامل ۵٣٠ روستا است که تمام روستاهای تهران طرح هادی دارند و سال گذشته ۶٢ طرح ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت : از مجموع ۳۳۲ هزار واحد مسکن روستایی استان ، ۸۵ درصد از این واحدها ...

    |

    تعهد بنیاد مسکن در استان زنجان واگذاری زمین به ۲۰ هزار قطعه است که سهمیه امسال برای ۱۰ هزار قطعه و واگذاری به متقاضیان تامین شده است . امروز عملیات آماده سازی این اراضی آغاز می شود و آماده واگذاری به متقاضیان است که باید این واگذاری‌ها با ثبت‌نام از طریق سامانه saman.mrud.ir انجام ...

    |

    نظرات کاربران