در حال بارگذاری ...

لزوم استفاده از ایده های جوانان برای دوری از روزمره گی سازمان نظام مهندسی

اقدامات و اتفاقات جدید سازمان نظام مهندسی استان تهران نشان از بلوغ این سازمان دارد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در دیدار و معارفه با ترکیب جدید هیأت مدیره نظام مهندسی استان تهران خواستار حل و فصل و تعامل امور و برگزاری جلسات هیأت مدیره به صورت آنلاین در راستای شفاف سازی امور برای اعضاء شد .

رضا نگهبان مدیرکل در این دیدار دو ساعته گفت : تأکید من فقط شفاف سازی و حفظ حرمت و تکریم ارباب رجوع است . در طراحی و نظارت و اجرا می بایست به سمت کسب و کارهای نوین حرکت کنید و ایده های جوانان را برای دوری از روزمره گی سازمان نظام مهندسی به کار بگیرد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با تصریح اینکه هر چه سریع تر جلسات هیأت مدیره به صورت آنلاین برگزار شود گفت : در جلساتتان متناسب با موضوعات مختلف ، از افراد صاحب نظر و یا جوانان خوش فکر دعوت به عمل آورید و به یاد داشته باشید تهران الگو است و اگر این مساله شفافیت تصمیمات و جلسات در تهران عملیاتی شود مطمئن باشید در سایر استانها نیز به راه خواهد افتاد و به زودی شاهد اثرات مثبت این اتفاق خوب و رفع شائبه ها خواهیم بود .

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران بر تشکیل منظم جلسات ، ماهانه و همچنین تشکیل ماهانه و همچنین تشکیل جلسات هیأت ۵ نفره و کمیته های کارشناسی تأکید کرد و یادآور شد ؛ می بایست طرحهای محرک توسعه را در سازمان نظام مهندسی جدی بگیرید زیرا طرحهای محرک توسعه از حرکتهای توسعه ای مهم تر است .

هیأت مدیره جدید نیز از شفاف شدن حساب های سازمان ، برگزاری آنلاین جلسات در اسرع وقت ، سیستم مکانیزه صدور پروانه آنهم در اسرع وقت ، بودجه ریزی و برنامه ریزی پروژه محور و راه اندازی سامانه مانیتورینگ ساخت و ساز استان تهران از طریق تعامل صورت گرفته با استانداری و شهرداریهای ذی مدخل استان تهران خبر دادند و گفتند : اقدامات و اتفاقات جدید سازمان نظام مهندسی استان تهران نشان از بلوغ این سازمان دارد .




مطالب مرتبط

تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

|

موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

|

کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

|

ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

|

۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

|

نظرات کاربران