در حال بارگذاری ...
  • تلاش برای فروش اقساطی ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان سال

    با توجه به این‌که ، شرایط کار در فازهای گوناگون موجود با یکدیگر متفاوت است ، پیمانکاران را در مناطق و فازهای با اولویت و ضرورت‌دار که پیشرفت فیزیکی بیشتری دارند ، مستقر و با آن‌ها قرارداد ببندید .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : پردیس باید با همکاری بانک مسکن تا پایان سال ۱۰ هزار واحد دیگر را به مرحله فروش اقساطی برساند .

    جلسه پایش دوره‌ای شرکت عمران شهر جدید پردیس با دستور کار بررسی عملکرد ۹ ماهه مسکن مهر با اولویت فروش اقساطی و تحویل ، با حضور حبیب‌اله طاهرخانی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در محل شرکت عمران شهر جدید پردیس برگزار شد .

    تمرکز بر فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر 

    طاهرخانی در این جلسه با تأکید بر این‌که تمرکز فعلی در حوزه مسکن مهر شهر جدید پردیس باید بر فروش اقساطی پروژه‌ها باشد ، گفت : تمامی اقدامات لازم برای رساندن واحدها با پیشرفت فیزیکی بالا به مرحله فروش اقساطی به‌طور همزمان با امور مربوط به محوطه‌سازی و آماده‌سازی سایت انجام و عملیاتی شود .

    معاون وزیر راه و شهرسازی ، اضافه کرد : با توجه به این‌که ، شرایط کار در فازهای گوناگون موجود با یکدیگر متفاوت است ، پیمانکاران را در مناطق و فازهای با اولویت و ضرورت‌دار که پیشرفت فیزیکی بیشتری دارند ، مستقر و با آن‌ها قرارداد ببندید .

    این مقام مسئول با تأکید بر لزوم نظارت کافی بر روند پیشرفت پروژه‌ها و کار پیمانکاران ، بیان کرد : طرح پایدارسازی ارائه‌شده از سوی حوزه دانشگاهی نیز به‌طور کامل در پروژه‌ها اجرا و پیاده‌سازی شود .

    لغو قرارداد با پیمانکاران ضعیف/ اخذ ضمانت از پیمانکاران برای نصبیات

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید همچنین اضافه کرد : از شرکت عمران پردیس می‌خواهیم که برای اتمام پروژه‌های باقی‌مانده به‌هیچ وجه دوبار پول پرداخت‌نکرده و به‌منظور تسریع در اتمام پروژه‌ها ، قرارداد خود با پیمانکارانی که هنوز ۳۰ تا ۴۰ پروژه خود را انجام داده‌اند ، هرچه سریع‌تر لغو و قرارداد جدید را وارد کار کنند ؛ چرا که تمامی پروژه‌های این شهر ، دارای متقاضی مؤثر بوده و میزان آورده‌ها قابل قبول است .

    وی، با بیان این‌که از پیمانکاران برای انجام درست و به‌‌موقع نصبیات حتما ضمانت‌نامه بگیرید تا دوباره شاهد بروز مشکلات گذشته نباشیم ، گفت : با وجود مجوز تبصره هشت مصوبه شورای مسکن برای هزینه‌کرد از منابع عمومی شرکت در رفع این مشکلات ، باید تمام توان و سعی خود را به‌کارگیریم تا استفاده از آن حداقل ممکن باشد .

    طاهرخانی در ادامه سخنان خود با تأکید بر این‌که شهر جدید پردیس ، این ظرفیت را دارد تا پایان سال جاری ، میزان فروش اقساطی خود را از ۱۳ هزار به ۲۳ هزار واحد برساند ، گفت : با توجه به انتظارات بالای موجود ، پردیس باید با همکاری بانک مسکن در دو ماهه باقی‌مانده ۱۰ هزار واحد دیگر را به مرحله فروش اقساطی برساند که در صورت تحقق. بدون شک، اقدامی منحصر به‌فرد و چشمگیر خواهد بود .

    معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان خاطرنشان کرد : برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن نیز باید در یک چارچوب مشخص، اجرایی شود؛ انتظار می‌رود در این بخش هرچه سریع‌تر طرح‌ها را آماده و تحت نظارت قوانین فنی و اجرایی کشور ، عملیات اجرایی را آغاز کنید . 

    در این جلسه همچنین عملکرد ۹ ماهه و آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی ، اعم از پیشرفت فیزیکی پروژه‌های روبنایی ، زیربنایی ، شاخص و راکد ، عملکرد پروژه‌های برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن و پروژه‌های مشارکتی و مراکز محلات ، عملکرد آخرین وضعیت درآمد و وصول مطالبات بررسی و تصمیم‌گیری برای تکلیف مجمع عمومی برای صورت‌های مالی انجام شد .




    مطالب مرتبط

           

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز ۷ خرداد در مراسم افتتاح ۶ هزار و ۴۷۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید پردیس و مهستان با ...

    |

    نظرات کاربران