در حال بارگذاری ...
  • خریداری عرصه ۱۳ هزار واحد مسکونی توسط مالکان مسکن مهر شهر پردیس

    افرادی که واحد را به‌صورت وکالتی خریداری کرده‌‌اند برای خرید عرصه واحد خود حتما باید نقل و انتقال سند را انجام دهند و سند اعیان به نام آن‌ها شود . در صورتی که قرارداد اعیان مربوط به واحد آماده باشد ، قرارداد پنج برگی عرصه را ظرف مدت یک‌ماه صادر می‌کنیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر اجرایی واگذاری عرصه مسکن مهر شهر جدید پردیس ، با اشاره به خریداری عرصه ۱۳ هزار واحد مسکونی توسط مالکان واحدهای مسکن مهر در این شهر جدید ، گفت : با خرید عرصه وضعیت این واحدها به خودمالک تغییر کرد .

    حسن حضرتی با اشاره به این‌که تاکنون مالکان ۱۳ هزار و ۱۷ واحد در این شهر جدید ، عرصه واحد خود را خریداری کرده‌اند ، گفت : مبلغ ریالی حاصل از فروش عرصه در این مدت ، بالغ‌بر ۴۱۲ میلیارد تومان است .

    او بیشترین فروش عرصه را به‌ترتیب مربوط به فازهای ۸، ۱۱، ۵ و ۹ قدیم خواند و افزود : کم‌ترین فروش عرصه نیز در فاز سه پردیس ثبت شده است و علت آن ، ادعاها و وعده‌های کذب افرادی نظیر برخی مدیران بلوک‌های مسکونی است که با شانتاژهای خود ، سعی در منصرف‌کردن مالکان از خرید عرصه دارند .

    حضرتی با بیان این‌که ، سند عرصه به‌نام کسی ثبت می‌شود که سند پنج برگی اعیان به نام او باشد ، عنوان کرد : افرادی که واحد را به‌صورت وکالتی خریداری کرده‌‌اند برای خرید عرصه واحد خود حتما باید نقل و انتقال سند را انجام دهند و سند اعیان به نام آن‌ها شود . در صورتی که قرارداد اعیان مربوط به واحد آماده باشد ، قرارداد پنج برگی عرصه را ظرف مدت یک‌ماه صادر می‌کنیم . اما در غیر این‌صورت هر زمان که قرارداد اعیان را آماده کنند سند عرصه را به مالک تحویل می‌دهیم .

    مدیر اجرایی واگذاری عرصه مسکن مهر شهر جدید پردیس از برنامه‌ریزی برای فروش عرصه ۱۵ هزار واحد مسکونی در سال آینده در پردیس خبر داد و با اشاره به این‌که ۸۲ هزار واحد ۹۹ ساله مسکن مهر در شهر جدید پردیس ، بارگذاری شده است ، افزود : ۱۰ هزار واحد از مجموع واحدهای مسکن مهر پردیس از ابتدا به‌صورت خودمالک ساخته شده است که بیشتر این واحدها در فاز سه پردیس قرار دارند . همچنین ۷۰ هزار واحد اجاره ۹۹ساله در این شهر جدید قرار دارد که تاکنون ۱۳ هزار واحد از این تعداد با خرید عرصه به واحدهای خودمالک تبدیل شده‌اند .

    حضرتی با اشاره به برنامه‌ریزی فروش عرصه ۱۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس در سال آینده ، به تشریح جزییات طرح ویژه فروش عرصه مسکن مهر در دهه فجر امسال نیز پرداخت و عنوان کرد : مطابق دستورالعمل شرکت عمران ، هر کسی که عرصه واحد خود را به‌صورت نقدی خریداری کند ، ۳۰ درصد تخفیف شامل حال او می‌شود که در حداقلی‌ترین حالت میزان این تخفیف در حدود ۱۰ میلیون تومان است . طبق مصوبه‌ جدیدی که به تایید وزیر راه و شهرسازی رسیده است، مالکان می‌توانند با پرداخت ۲۰ درصد مجموع قیمت عرصه و تسویه مابقی مبلغ تا ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹ مشمول تخفیف ۳۰ درصدی شوند .




    مطالب مرتبط

    خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز ۷ خرداد در مراسم افتتاح ۶ هزار و ۴۷۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید پردیس و مهستان با ...

    |

    با تأکید وزیر راه و شهرسازی و تلاش‌هایی که در شهرهای جدید در حال انجام است ، تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس قبل از اتمام دولت سیزدهم ، تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد . در خردادماه حدود ۳ هزار واحد مسکن مهر در پردیس تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود .

    |

             

    |

             

    |

    نظرات کاربران