در حال بارگذاری ...

تحویل سایت های مسکن مهر استان تهران به شهرداری ها

در سایت های مسکن مهر استان ۴ کلانتری در دست بهره برداری داریم و یک کلانتری در دست احداث است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : همزمان با اتمام پروژه های مسکن مهر و بر اساس مصوبات شورای مسکن استان و در راستای خدمات مناسب تر به شهروندان از مجموع ۸ سایت مسکن مهر تاکنون ۶ سایت تحویل شهرداری ها شده و تحویل ۲ سایت دیگر نیز در دست اقدام است .

رضا نگهبان با اشاره به اینکه دو سایت ۸ هزار واحدی پاکدشت و ۱۲۳۲ واحدی پیشوا به زودی به شهرداری های مربوطه طبق قانون تحویل داده خواهد شد افزود : سایت ۶۲۰۰ واحدی آبشناسان رباط کریم ، ۵۰۰۰ واحدی ضیاء آباد اسلامشهر و همچنین سایت های گیلاوند دماوند ، رودهن و سایت مسکن مهر دشت ناصر فیروزکوه همگی به شهرداری های مربوطه تحویل داده شده است .

وی در ادامه به خدمات روبنایی سایت های مسکن مهر که از ابتدا تاکنون توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران انجام شده اشاره و عنوان کرد : تاکنون از ابتدای مسکن مهر ۱۱ مدرسه به اتمام رسیده و در دست بهره برداری ، ۳ مدرسه در حال احداث و همچنین ۸ مدرسه مورد نیاز است . از سوی دیگر ۷ مسجد در دست بهره برداری بوده و ۲ مرکز بهداشتی – درمانی نیز آماده بهره برداری است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه کل مبلغ پرداخت شده جهت احداث و تکمیل خدمات روبنایی سایت های مسکن مهر تاکنون بالغ بر ۲۵۵ میلیارد ریال است ، ادامه داد : در سایت های مسکن مهر استان ۴ کلانتری در دست بهره برداری داریم و یک کلانتری در دست احداث است .

وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه با اداره کل نوسازی مدارس استان تهران در خصوص احداث و تکمیل ۵ باب مدرسه در سایت های مسکن مهر دماوند، پیشوا، فیروزکوه و اسلامشهر خبر داد .




مطالب مرتبط

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

|

موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

نظرات کاربران