در حال بارگذاری ...
  • برگزاری جلسه مشترک اقدام ملی مسکن میان مدیران راه و شهرسازی استان تهران و بنیاد مسکن

    دستورهای لازم به مدیران مناطق ۶ گانه برای تحویل کامل اراضی ملی و دولتی به یگان حفاظت از اراضی و همچنین تسریع اخذ اسناد تک برگی املاک در حوزه های شهرستانی داده شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه مشترک اقدام ملی تولید مسکن با حضور مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد .

    این جلسه مشترک با حضور دکتر نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ، مهندس صالحی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران و معاونین و مدیران دو اداره کل به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برگزار شد .

    طی این جلسه نگهبان با تاکید بر همکاری ویژه با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در راستای سرعت گرفتن طرح اقدام ملی تولید مسکن گفت : در راستای بررسی زمین های مطروحه در طرح اقدام ملی تولید مسکن مقرر شد سرکار خانم باقری معاون شهرسازی و معماری به همراه اکیپ اقدام ملی از اراضی رودهن ، دماوند ، آبعلی ، ساران و کیلان بازدید نمایند .

    وی بر تشریک مساعی با مدیران و مجموعه بنیاد مسکن برای شروع هرچه سریعتر پروژه های اقدام ملی تاکید کرد و افزود : دستورهای لازم به مدیران مناطق ۶ گانه برای تحویل کامل اراضی ملی و دولتی به یگان حفاظت از اراضی و همچنین تسریع اخذ اسناد تک برگی املاک در حوزه های شهرستانی داده شده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران طی این جلسه دستور به بررسی وضعیت پرخطر اسکان غیررسمی محله زینبیه پاکدشت و ارائه راهکارهایی در جهت رفع این نابسمانی داد .




    مطالب مرتبط

    کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    سال گذشته در مجموع ۵ هزار و ۴۹ جلد سند صادر شده است که از این تعداد هزار و ۴۶۱ جلد سند شهری و ۳ هزار و ۵۸۸ جلد سند روستایی است . در سه ماهه ابتدای سال جاری نیز ۷۷۳ جلد سند صادر شده است که ۲۳۰ جلد شهری و ۵۴۳ جلد روستایی بوده است .

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    نظرات کاربران