در حال بارگذاری ...

راه اندازی سامانه جامع املاک و اسکان با حضور وزیر راه و شهرسازی

هدف از راه اندازی سامانه املاک و اسکان ، مهار سوداگری است و در نظر است تا سرمایه در گردش برای تولید و عرضه مسکن لطمه نبیند و در عین حال سوداگری و ثروت اندوزی که تاکنون موجب تلاطم بازار بود ، مدیریت شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در همایش طرح اقدام ملی مسکن سامانه جامع املاک و اسکان را رونمایی کرد .

وزیر راه و شهرسازی در این مراسم اعلام کرد : مسیری که قبلا وزارت راه و شهرسازی برای راه اندازی سامانه طی کرده بود ، مسیر صحیحی نبود و به سرانجام نرسید . در عین حال از آنجایی که راه اندازی سامانه جامع املاک و اسکان جزو وظایف قانونی وزارت راه و شهرسازی بود ، این کار در دوره جدید به سرانجام رسیده است و امروز از این سامانه رونمایی شد .

عضو کابینه دولت دوازدهم تصریح کرد : هدف از راه اندازی سامانه املاک و اسکان ، مهار سوداگری است و در نظر است تا سرمایه در گردش برای تولید و عرضه مسکن لطمه نبیند و در عین حال سوداگری و ثروت اندوزی که تاکنون موجب تلاطم بازار بود ، مدیریت شود .

وی اظهار امیداری کرد : تمامی دستگاه هایی که در این سامانه مسئولیت دارند ، اطلاعات خود را در اختیار سامانه قرار داده تا سازمان امور مالیاتی بتواند از آن استفاده کند و تکالیف قانونی خود را به سرانجام برساند .

گفتنی است سامانه شامل ۲ بخش است که هم مسئولان و دستگاه ها می توانند اطلاعات خود را وارد کنند و این اطلاعات با پالایش در سایت قرار می گیرد و هم مردم با نام کاربری می توانند از خدمات این سامانه بهره مند شوند .

 

منبع عکس : خبرگزاری فارس




مطالب مرتبط

با تلاش های وزارت راه و شهرسازی با تمام افرادی که بیش از ۳ خانه در اختیار داشتند تماس گرفته شد . با بیش از ۳۰۰ شرکت حقوقی که گزارش خانه خالی از آنها داشتیم نامه نگاری شد و تذکرات لازم به این شرکت‌ها داده شد .

|

نظرات کاربران