در حال بارگذاری ...

احداث ۶۳۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان لرستان

بر اساس برنامه زمانبندی تلاش می‌کنیم تا پایان سال غالب واحدهای سیل زده به بهره برداری برسند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان از احداث ۶ هزار و ۳۰۰ واحد در مناطق سیل‌زده این استان خبر داد .

رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت ۳۰۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان لرستان ، اظهار داشت : عملیات تعمیر و مرمت همه واحدهای تعمیری سطح استان به پایان رسیده است . همچنین عملیات آرماتور بندی ، بتن و فنداسیون احداث ۱۱ هزار و ۹۰۰ واحد در سطح استان اجرا شده است .

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل زده لرستان ، افزود : اجرای اسکلت را در ۱۰ هزار و ۹۰۰ واحد استان تا کنون داشته ایم .

خواجه‌ای با اشاره به اجرای سقف و دیوار چینی در ۹ هزار و ۲۰۰ واحد سطح استان ، گفت : در مجموع اجرای عملیات گچ و خاک و همچنین پایان کار شش هزار و ۳۰۰ واحد را تا کنون داشته‌ایم . همچنین تاکنون حدود ۷۸ هزار تن سیمان رایگان برای احداث و تعمیر واحدها توزیع شده است .

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل زده لرستان ، یادآور شد : بر اساس برنامه زمانبندی تلاش می‌کنیم تا پایان سال غالب واحدهای سیل زده به بهره برداری برسند .




مطالب مرتبط

هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

|

پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

|

تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

|

اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

|

نظرات کاربران