در حال بارگذاری ...

لغو آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردان‌ها و معماران تجربی

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به منظور جلوگیری از احتمال شیوع کرونا از تعویق زمان آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردان ها و معماران تجربی در ۱۵ و ۱۶ اسفند سال جاری خبر داد .

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای از لغو آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان ، کاردان‌ها و معماران تجربی در ۱۵ و ۱۶ اسفند سال جاری (۱۵ و ۱۶ اسفند ۹۸) به دلیل احتمال شیوع کرونا خبر داد .

در این اطلاعیه آمده است : بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت‌کنندگان در آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردانان و معماران تجربی اسفند ۹۸ می رساند که آزمون یاد شده که مقرر بود روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفندماه سال جاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شود به دلیل حفظ سلامت عمومی جامعه و جلوگیری از شیوع احتمالی کرونا تا اطلاع ثانوی معوق و زمان بعدی برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد .

بدیهی است اخبار ثبت‌نام‌های انجام شده تا برگزاری آزمون‌های بعدی کماکان به قوت خود باقی است .
 




مطالب مرتبط

تاکنون برای ساخت یک میلیون و ۷۲ هزار و ۷۰۱ واحد مسکونی در قالب انبوه سازی و واگذاری زمین دولتی به صورت اجاره ۹۹ ساله در شهرها واگذار شده است .

|

از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

|

اجرای طرح نهضت ملی مسکن و شروع عملیات اجرائی بالغ بر ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار واحد در قالب برنامه های مختلف در حال اجراست . اجرای این واحدها در قالب‌های واگذاری انفرادی و گروهی زمین دولتی به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی ، اجرای پروژه های انبوه سازی در زمین های دولتی برای ...

|

از ۳۵ هزار و ۱۸۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سقز ، ۱۳هزار و ۵۰۲ نفر متقاضی تأیید اولیه و نهایی شده اند .

|

طرح ساماندهی بازار زمین ، مسکن و اجاره طرحی است که در صورت تصویب و تبدیل شدن به قانون بخشی از مشکلاتی را که هم‌اکنون در بازار اجاره ، زمین و مسکن وجود دارد ، رفع خواهد کرد و به تسهیل‌گری در بخش ، زمین ، اجاره و مسکن می‌پردازد .

|

نظرات کاربران