در حال بارگذاری ...
  • ثبت اعتراض‌های طرح اقدام ملی از ۱۰ اسفند فقط از طریق سامانه

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه ای اعلام کرد : متقاضیان طرح اقدام ملی که حائز شرایط نشدند از ۱۰ اسفند نسبت به ثبت اعتراض در سامانه tem.meud.ir اقدام کنند .

    معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه ای اعلام کرد : متقاضیانی که در استعلام طرح اقدام ملی حائز شرایط نشده اند و نسبت به نتیجه استعلام اعتراض دارند از تاریخ ۱۰ اسفند می توانند با مراجعه به سایت طرح اقدام ملی نسبت به ثبت اعتراض خود در سایت tem.mrud.ir اقدام کنند .

    این معاونت همچنین اعلام کرده است : متقاضیان طرح اقدام ملی که تمایل به انصراف از طرح را دارند می توانند از تاریخ ۱۲ اسفند با مراجعه به سایت طرح اقدام ملی نسبت به ثبت درخواست انصراف اقدام کنند .




    مطالب مرتبط

    تاکنون برای ساخت یک میلیون و ۷۲ هزار و ۷۰۱ واحد مسکونی در قالب انبوه سازی و واگذاری زمین دولتی به صورت اجاره ۹۹ ساله در شهرها واگذار شده است .

    |

    از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن و شروع عملیات اجرائی بالغ بر ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار واحد در قالب برنامه های مختلف در حال اجراست . اجرای این واحدها در قالب‌های واگذاری انفرادی و گروهی زمین دولتی به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی ، اجرای پروژه های انبوه سازی در زمین های دولتی برای ...

    |

    از ۳۵ هزار و ۱۸۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سقز ، ۱۳هزار و ۵۰۲ نفر متقاضی تأیید اولیه و نهایی شده اند .

    |

    طرح ساماندهی بازار زمین ، مسکن و اجاره طرحی است که در صورت تصویب و تبدیل شدن به قانون بخشی از مشکلاتی را که هم‌اکنون در بازار اجاره ، زمین و مسکن وجود دارد ، رفع خواهد کرد و به تسهیل‌گری در بخش ، زمین ، اجاره و مسکن می‌پردازد .

    |

    نظرات کاربران