در حال بارگذاری ...
  • لزوم خودداری معترضان مسکن اقدام ملی از مراجعه حضوری

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : متقاضیان اقدام ملی تولید مسکن استان تهران که به هر دلیلی صلاحیت‌شان تایید نشده ، اعتراض خودشان را با باز شدن بخش ثبت اعتراض در سامانه ثبت خواهند کرد و لازم به مراجعه حضوری نیست .

    رضا نگهبان در خصوص معترضان به طرح اقدام ملی که صلاحیت‌شان تایید نشده و این‌که چطور باید مراحل این مساله را طی کنند ، اظهار داشت : متقاضیان اقدام ملی که به هر دلیلی اعتراض دارند ، پس از بازشدن بخش ثبت اعتراض در سامانه ثبت نام اقدام ملی ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی درج کرده و از طریق همان سامانه نسبت به پیگیری اعتراض و دریافت نتیجه بررسی اداره کل راه و شهرسازی اقدام کرده و از مراجعه حضوری به ستاد استان و ۶ منطقه شهرستانی خودداری کنند .

    وی ادامه داد : در این شرایط نیاز به بررسی بیشتر و دریافت مدارک و اسناد از متقاضی جهت رسیدگی به اعتراض‌شان مراتب به نحو مقتضی مانند ارسال پیامک به اطلاع شهروندان خواهد رسید . به همین خاطر لازم است برای تسریع در کار از مراجعه حضوری جداً خودداری شود .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پایان گفت : لازم به ذکر است مهلت قانونی تشکیل پرونده متقاضیان طی هفته گذشته به پایان رسیده بود اما جهت رفاه حال شهروندان طی تعامل با حوزه وزارتی یک هفته به زمان این مهلت اضافه شد که فردا چهارشنبه هفتم اسفندماه ۹۸ آخرین زمان قانونی تشکیل پرونده برای متقاضیان تأیید شده است .




    مطالب مرتبط

    کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های آینده کشور با توجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می‌کند .

    |

    ادعای پرداخت هزینه یکسان برای واحدهای ۵۵ متری با واحدهای ۹۰ متری کذب است چرا که متقاضی هزینه واحد خود را مطابق با متراژ درخواستی پرداخت کرده است و اکنون هزینه درخواستی بنا بر فضای مشترک مشاعات ، پارکینگ واحدها و انباری‌های (۷۵ مترمربع) تعیین متقاضیان اعلام شده است .

    |

    نظرات کاربران