در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۳ پروژه ساختمان دولتی و عمومی استان تهران در آینده نزدیک

    بهینه سازی فضای اداری در سطح استان ها از وظایف خاص ادارات کل راه و شهرسازی است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از آمادگی برای افتتاح ۳ پروژه ساختمان دولتی و عمومی خبر داد . 

    رضا نگهبان مدیرکل با اعلام این خبر گفت : سه پروژه در بخش ساختمان های دولتی و عمومی به ارزش ۵۵ میلیارد ریال آماده افتتاح داریم که از پیشرفت ۱۰۰ درصدی برخوردار هستند . این پروژه‌ها توسط معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و با توان بسیار خوب حوزه پیمانکاری آماده افتتاح است که طی سال ۹۹ با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری خواهند رسید .

    نگهبان تکمیل سالن ورزشی حصار حسن بیک در شهرستان ورامین با هدف افزایش سرانه ورزشی برای مردم این شهرستان ، احداث سالن ورزشی همدانک نسیم شهر برای افزایش و ارتقاء سرانه ورزشی را از پروژه های مهم ورزشی اعلام کرد و گفت : ارتقاء سرانه های ورزشی در محلات بافت های ناکارآمد میانی و به اصطلاح بافتهای فرسوده در راستای اجرای پروژه های بازآفرینی شهری سرلوحه اقدامات این اداره کل است که امیدواریم طی سال جاری با اختصاص بودجه های مناسب تر ، این اداره کل بتواند در پروژه های محرک توسعه بهتر و قوی تر عمل کند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران احداث ساختمان صنعت معدن و تجارت در شهرستان پاکدشت در دو و نیم طبقه با اسکلت فلزی و اجرای ۵۰۰ مترمربع محوطه سازی برای این اداره را سومین پروژه ساختمانی اداره کل عنوان کرد و گفت : بهینه سازی فضای اداری در سطح استان ها از وظایف خاص ادارات کل راه و شهرسازی است .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های آینده کشور با توجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می‌کند .

    |

    ادعای پرداخت هزینه یکسان برای واحدهای ۵۵ متری با واحدهای ۹۰ متری کذب است چرا که متقاضی هزینه واحد خود را مطابق با متراژ درخواستی پرداخت کرده است و اکنون هزینه درخواستی بنا بر فضای مشترک مشاعات ، پارکینگ واحدها و انباری‌های (۷۵ مترمربع) تعیین متقاضیان اعلام شده است .

    |

    متقاضیان می‌بایست از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند .

    |

    نظرات کاربران