در حال بارگذاری ...
  • تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در شهر جدید سهند

    خوشبختانه در سهند واحد مسکن مهر فاقد متقاضی نداشتیم و همه واحدها را به مالکان تحویل داده‌ایم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از تکمیل پروژه‌های مسکن مهر این شهر جدید خبر داد .

    عباس مصطفوی با اشاره به این‌که پروژه‌های مسکن مهر در این شهر جدید به‌طور کامل به پایان رسیده است ، گفت : در مجموع ۳۵ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن مهر در سهند ساخته شده که حدود سه هزار و ۵۰۰ واحد از این تعداد در دو سال اخیر ساخته و تکمیل شده است . تنها مجوز استاندارد حدود ۱۳۰ آسانسور در بلوک‌های مسکن مهر باقی‌مانده که در دست انجام و پیگیری است .

    مصطفوی با بیان این‌که واحدهای مسکن مهر سهند در فازهای سه و چهار این شهر جدید قرار دارند ، عنوان کرد : خوشبختانه در سهند واحد مسکن مهر فاقد متقاضی نداشتیم و همه واحدها را به مالکان تحویل داده‌ایم .

    او گفت : از مجموع واحدهای مسکن مهر شهر جدید سهند ، حدود شش هزار و ۵۰۰ واحد توسط تعاونی‌ها ساخته شده است که خوشبختانه در این بخش نیز هیچ مشکل و مسأله حقوقی خاصی وجود نداشت .

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند ، همچنین سهمیه این شهر جدید از طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن را ۱۷ هزار واحد خواند و گفت : در فاز اول این طرح در مجموع شش هزار و ۵۰۰ نفر، نام‌نویسی کردند که از این تعداد ، سه هزار و ۶۰۰ نفر از متقاضیان ، واجد شرایط شناخته شدند .




    مطالب مرتبط

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

    |

    تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    نظرات کاربران