در حال بارگذاری ...
  • آغاز ثبت‌نام مرحله دوم طرح ملی مسکن در استان بوشهر از روز چهارشنبه

    افرادی که در مرحله اول ، ثبت‌نام نموده و به‌عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند چنانچه در بازه زمانی اعلام‌شده ، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند ، می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت : مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن در استان بوشهر از ساعت ۱۰ صبح جهارشنبه ۲۱ اسفند آغاز می‌شود .

    سید محمود افزود : متقاضیان گروه دوم ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهرهای دارای ظرفیت ثبت‌نام در استان‌ ، می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۱ اسفند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن به‌آدرس tem.mrud.ir نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند .

    وی بیان کرد : متقاضیان ثبت‌نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت ، ثبت‌نام کنند . پس از اتمام زمان ثبت‌نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهائی با لحاظ شاخص‌هائی همچون تعداد افراد تحت تکفل ، سن سرپرست خانوار ، مدت زمان ازدواج و... اولویت‌بندی و انتخاب می‌شوند .

    معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در ادامه گفت : افرادی که در مرحله اول ، ثبت‌نام نموده و به‌عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند چنانچه در بازه زمانی اعلام‌شده ، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند ، می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند . متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت‌نام اعتراض کردند ، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت‌نام مجدد نداشته و در فرایند قبلی ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند . در شهرهایی که در مرحله اول و دوم ثبت‌نام قرار نداشته‌اند، در صورت تأمین زمین در مراحل بعدی در این شهرها نیز ثبت‌نام انجام می‌شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه تصویب محلات مشمول بند ث تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ (طرح کلید به کلید) در محل سالن جلسات اداره کل تشکیل شد .

    |

    با توجه به رشد محدوده محلات هدف و جمعیت ساکن در آنها ، این اداره کل با همکاری دستگاه‌های دخیل در برنامه اقدام مشترک در شهرهای ارومیه ، بوکان ، پیرانشهر ، خوی ، سردشت ، سلماس ، مهاباد و میاندوآب نسبت به بازبینی برنامه اقدام مشترک اقدام نموده که در نهایت ۵۷۲ پروژه به اعتبار بالغ ...

    |

    تاکنون برای ۵۸ هزار و ۹۲۸ واحد زمین اختصاص یافته ، تعداد ۲۳ هزار و ۵۰۴ واحد دارای قرارداد ساخت و ۹ هزار و ۹۲۵ واحد دارای قرارداد مشارکت مدنی است .

    |

    تعداد ۵ پروژه بازآفرینی شهری باقیمانده نیز در سال جاری اتمام می‌شود و به بهره برداری خواهد رسید . پروژه‌های بازآفرینی شهری در شهرهای ارومیه ، خوی ، بوکان ، میاندوآب ، پیرانشهر ، سردشت و مهاباد اجرا شده‌ است .

    |

    بازآفرینی شهری یکی از طرح های بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی است که بصورت برنامه ای مدّون و هدفمند توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران پیش می رود و لازم است تا اداره کل نیز اهتمام ویژه ای جهت اجرای طرح های بازآفرینی به ویژه در حوزه نوسازی مسکن داشته باشد .

    |

    نظرات کاربران