در حال بارگذاری ...
  • مشارکت بیش از ۱۴ هزار نفر از متقاضیان طرح اقدام مسکن در ۱۷ استان

    در استان قزوین ۴۵۱ ، در استان کرمان ۴۱۴ ، در استان خراسان جنوبی ۴۰۱ ، در استان مازندران ۴۰۱ ، در استان گلستان ۲۶۹ ، در استان گیلان ۲۵۴ ، در استان کهکیلویه وبویراحمد ۱۲۴ ، در استان خراسان شمالی ۷۰ نفر طبق آخرین آمار ثبت نام کردند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام مشارکت ۱۴ هزار و ۶۳۳ نفر از متقاضیان گروه دوم مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در ۱۷ استان ، گفت : ثبت نام این گروه تا ساعت ۲۴ فردا ۲۰ اسفند ادامه دارد .

    پروانه اصلانی از مشارکت ۱۴ هزار و ۶۳۳ نفر از متقاضیان ۱۷ استان گروه دوم مرحله دوم ثبت نام طرح ملی مسکن خبر داد و در بیان تعداد ثبت نامی ها در هر استان ، اعلام کرد : در استان کرمانشاه ۲۲۲۸ ، در استان زنجان ۲۱۷۵ ، در استان کردستان ۱۳۲۹ ، در استان همدان ۱۲۲۸ ، در استان لرستان ۱۲۲۵ ، در استان یزد ۱۱۸۳ ، در استان هرمزگان ۱۰۳۱، در استان ایلام ۹۲۵ ، در استان چهارمحال وبختیاری ۹۲۵ نفر تا ساعت ۱۸ امروز ۱۹ اسفند ثبت نام کردند .

    به گفته اصلانی ، در استان قزوین ۴۵۱ ، در استان کرمان ۴۱۴ ، در استان خراسان جنوبی ۴۰۱ ، در استان مازندران ۴۰۱ ، در استان گلستان ۲۶۹ ، در استان گیلان ۲۵۴ ، در استان کهکیلویه وبویراحمد ۱۲۴ ، در استان خراسان شمالی ۷۰ نفر طبق آخرین آمار ثبت نام کردند . متقاضیان واجد شرایط می توانند تا ساعت ۲۴ فردا ۲۰ اسفند به نشانی tem.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند .




    مطالب مرتبط

    با تلاش های وزارت راه و شهرسازی با تمام افرادی که بیش از ۳ خانه در اختیار داشتند تماس گرفته شد . با بیش از ۳۰۰ شرکت حقوقی که گزارش خانه خالی از آنها داشتیم نامه نگاری شد و تذکرات لازم به این شرکت‌ها داده شد .

    |

    طرح ساماندهی بازار زمین ، مسکن و اجاره طرحی است که در صورت تصویب و تبدیل شدن به قانون بخشی از مشکلاتی را که هم اکنون در بازار اجاره ، زمین و مسکن وجود دارد ، رفع خواهد کرد و به تسهیل گری در بخش اجاره می‌پردازد .

    |

    با توجه به مصوبه شورای‌عالی مسکن برای انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی باید احراز هویت مالک و کدپستی انجام شود .

    |

    دلیل اصلی عدم پیشرفت و تکمیل واحدهای مسکن مهر آن بوده که دولت در گذشته در پروژه‌های مسکونی نقش پیمانکار را داشته و همین امر دلیل اصلی تاخیر در تحویل واحدهای مسکونی بوده است . در صورتی که اگر خود مردم کارفرما شوند و ما بتوانیم از ظرفیت‌های مردمی‌سازی استفاده کنیم سرعت اجرای ...

    |

    برنامه امسال برای واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت واگذاری زمین به ۷۰ هزار متقاضی بوده که هم‌اکنون بیش از ۷۰ هزار قطعه واگذاری و بیش از ظرفیت انجام شده است .

    |

    نظرات کاربران