در حال بارگذاری ...

تکمیل و تحویل ۱۴ هزار واحد مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تا پایان فروردین‌ماه سال‌ آینده

بر اساس اعلام شرکت عمران شهرهای جدید ، مبالغ حاصل از فروش عرصه ، برای تسریع در تکمیل بخش‌های باقیمانده مسکن مهر و پروژه‌های زیربنایی و روبنایی مربوط به این واحدها هزینه می‌شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از تکمیل و تحویل ۱۴ هزار واحد مسکن مهر تا پایان فروردین‌ماه سال‌ آینده در این شهر جدید خبر داد .

مسعود حق‌لطفی  با اشاره به اینکه تاکنون ۲۱ هزار واحد از مجموع ۳۵ هزار واحد مسکن مهر در هشتگرد تکمیل شده است ، گفت : با برنامه‌ریزی که انجام شده است ، تعداد ۱۴ هزار واحد دیگر را به تدریج و تا پایان فروردین‌ماه ۹۹ تکمیل و به متقاضیان تحویل می‌دهیم .

او با اشاره به این‌که در حال آماده‌سازی سامانه اینترنتی فروش عرصه مسکن مهر هشتگرد هستیم ، افزود : در طراحی سامانه اینترنتی فروش عرصه از تجربه شهرهای جدید سهند و پردیس استفاده می‌کنیم تا بتوانیم تا پایان امسال یا ابتدای سال آینده از این سامانه رونمایی کنیم .

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد ، مبلغ فروش عرصه واحدهای مسکن مهر در این شهر جدید را ۲۰ میلیارد تومان عنوان و اعلام کرد : سال آینده یک کارگزار را برای فروش عرصه در این شهر جدید به کار می‌گیریم .

گفتنی است ، عرصه ، بخش عمده واحدهای مسکن مهر در کشور به‌صورت اجاره ۹۹ ساله در اختیار مالکان قرار گرفته است و با تدابیر شرکت عمران شهرهای جدید و وزارت راه و شهرسازی در سال‌های اخیر ، شرایطی فراهم شده تا مالکان این واحدها با خرید عرصه ، وضعیت واحد مسکونی خود را از اجاره ۹۹ ساله به خودمالک تغییر دهند و سند پنج برگی مربوط به عرصه را نیز دریافت کنند . 

بر اساس اعلام شرکت عمران شهرهای جدید ، مبالغ حاصل از فروش عرصه ، برای تسریع در تکمیل بخش‌های باقیمانده مسکن مهر و پروژه‌های زیربنایی و روبنایی مربوط به این واحدها هزینه می‌شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

|

بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ۶ هزار و ۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید مهستان و پردیس افتتاح شد ...

|

تعاونی‌ها باید همکاری لازم را برای تکمیل واحدهای باقیمانده انجام دهند تا تکمیل این واحدها که مورد تأکید رئیس‌جمهوری و مطالبه مردمی است ، تسریع یابد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

|

نظرات کاربران