در حال بارگذاری ...
  • تشریح جزئیات ثبت‌نام گروه دوم مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی

    متقاضیان نگران سرعت اینترنت نباشند تا به واسطه آن بخواهند برای انجام ثبت نام از منزل خارج شوند . حتما در منزل ثبت‌نام‌ها را انجام دهند و حتی المقدور به منظور رعایت نکات بهداشتی از مراجعه به کافی‌نت‌ها پرهیز کنند . بین متقاضیان با اولویت‌بندی‌هایی که انجام خواهد شد بر اساس ضوابط و مقررات متقاضیان نهایی انتخاب و معرفی می‌شوند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی روند ثبت‌نام و اتمام مرحله دوم را تا پایان هفته جاری اعلام کرد و گفت : ثبت‌نام تمامی استان‌ها و شهرهای جدید تا پایان هفته جاری به پایان می‌رسد و همچنین به لحاظ رعایت نکات بهداشتی نحوه ارایه مستندات متقاضیان به ادارت کل راه و شهرسازی استان موردنظر متعاقبا اعلام می‌شود .

    محمود محمودزاده جزئیات ثبت‌نام گروه دوم مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی ، روند ثبت نام و همچنین نتیجه پالایش اعتراضات متقاضیان مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن را اعلام کرد .

    معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با یادآوری این مطلب که در پنج استان آذربایجان شرق ، آذربایجان غربی ، اردبیل ، اصفهان و البرز ثبت نام مرحله دوم به اتمام رسیده است از آغاز ثبت نام مرحله دوم برای ۱۷ استان خبر داد و گفت : برای ۱۷ استانِ ایلام ، چهارمحال و بختیاری ، خراسان جنوبی ، خراسان شمالی ، زنجان ، قزوین ، کرمان ، کرمانشاه ، کهگیلویه و بویراحمد ، کردستان ، یزد ، لرستان ، هرمزگان ، همدان ، مازندران ، گیلان و گلستان ثبت نام آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ روز ۲۰ اسفند ادامه می یابد .  

    معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد : از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۱ اسفند نیز برای استان‌های باقیمانده به اضافه شهرهای جدید ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن آغاز می‌شود و تا قبل از اتمام هفته برای تمامی استان‌ها مرحله دوم ثبت‌ نام به اتمام می‌رسد . بعد از پایان ثبت نام مرحله دوم ، پالایش متقاضیان این مرحله نیز آغاز خواهد شد .

    وی در خصوص نحوه انتخاب متقاضیان ثبت نام شده نیز اعلام کرد : چهار شرط در آیین نامه قانون وجود دارد که شامل تاهل ، سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا ، عدم استفاده از تسهیلات دولتی برای ساخت و یا خرید و همچنین عدم مالکیت است که این شروط به قوت خود باقی است . در این مرحله از ثبت نام با توجه به ضرورت رعایت بهداشت عمومی و عدم تمرکز متقاضیان در کافی‌نت‌ها و مراکزی که اینترنت پرسرعت دارند ، ثبت نام ها در دو روز و بدون بسته شدن سایت در صورت تکمیل ظرفیت انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند در منزل با استفاده از اینترنت تلفن همراه و یا کامپیوترهای شخصی نسبت به ثبت نام در سایت tem.mrud.ir اقدام کنند .

    وی تصریح کرد : متقاضیان نگران سرعت اینترنت نباشند تا به واسطه آن بخواهند برای انجام ثبت نام از منزل خارج شوند . حتما در منزل ثبت‌نام‌ها را انجام دهند و حتی المقدور به منظور رعایت نکات بهداشتی از مراجعه به کافی‌نت‌ها پرهیز کنند . بین متقاضیان با اولویت‌بندی‌هایی که انجام خواهد شد بر اساس ضوابط و مقررات متقاضیان نهایی انتخاب و معرفی می‌شوند .

    معاون مسکن و ساختمان در خصوص پالایش اعتراضات متقاضیان مرحله اول نیز اعلام کرد : از آنجاییکه برای پالایش قطعی اعتراض‌های ثبت‌شده، متقاضیان باید به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های ثبت‌نامی خود مراجعه حضوری داشته باشند ، به لحاظ محدودیت های بهداشتی اعلام کردیم فعلا تا اطلاع ثانوی مراجعه حضوری نداشته باشند و متعاقبا اعلام خواهد شد . متقاضیان معترض مرحله اول نگران نباشند ، فرصت برای آنها محفوظ است اگرکه واجد شرایط باشند حتما به چرخه ثبت‌نام عودت داده می‌شوند .




    مطالب مرتبط

    موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    نظرات کاربران