در حال بارگذاری ...

تغییر زمان ثبت نام طرح اقدام ملی بوشهر به روز پنجشنبه ۲۲ اسفندماه

ثبت نام نهایی از این متقاضیان پس از رفع بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی ، از طریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس (tem.mrud.ir) صورت خواهد پذیرفت .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت : زمان ثبت نام طرح اقدام ملی در استان از روز چهارشنبه به روز پنج شنبه ۲۲ اسفند تغییر کرده است .

سید محمود دستغیبی افزود : با توجه به شیوع بیماری کرونا و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت نام از طریق پیامک ، ضرورتی به حضور در کافی‌نت ها برای ثبت نام وجود ندارد . متقاضیان برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن ، صرفاً از یکی از روش‌های سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی Tem.mrud.ir و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ استفاده کنند .

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان بوشهر عنوان کرد: جهت رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا ، آن دسته از متقاضیان که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه مورخ ۲۲/۱۲/۱۳۹۸ از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار به سر شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ نسبت به ثبت نام اولیه در طرح ، اقدام کنند .

دستغیبی ادامه داد : بدیهی است ثبت نام نهایی از این متقاضیان پس از رفع بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی ، از طریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس (tem.mrud.ir) صورت خواهد پذیرفت .




مطالب مرتبط

یکی از دغدعه های اصلی و مهم مسئولین شهرستان و استان در رأس آن فرماندار شهرستان و همچنین مدیرکل راه و شهرسازی استان ، تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن می باشد که اراضی پیشنهادی توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان جهت الحاق به محدوده با مشکلات زیست محیطی مواجه می باشد که جلسه ...

|

نظرات کاربران