در حال بارگذاری ...

ثبت نام ۶۲۵ هزار نفر از طریق سامانه پیامکی در طرح اقدام ملی

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جانشین وزیر راه و شهرسازی در ستاد بحران از آخرین اقدامات انجام شده در بحث مبارزه با بیماری کرونا در خصوص موضوع اقدام ملی مسکن خبر داد .

شهرام آدم نژاد اظهار داشت : با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته و آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن از طریق سامانه اینترنتی از ۱۷ اسفندماه جاری و بروز شرایط بحرانی ناشی از بروز بیماری کرونا ، به منظور پیشگیری از ازدحام جمعیت و تسهیل ثبت نام متقاضیان بدون نیاز به ترددهای غیرضرور برای حضور در کافی نت ها و استفاده از اینترنت پرسرعت، سامانه پیامکی ثبت نام با سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ راه اندازی و امکان ثبت نام از طریق ارسال پیامک فراهم شده است .

وی ادامه داد : بر این اساس و با توجه به تسهیل شرایط از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۴ اسفندماه ۱۳۹۸ ، به طور کلی یک میلیون و ۶۲ هزار نفر در مرحله دوم طرح اقدام ملی تولید مسکن ثبت نام کرده اند که از این میزان ۶۲۵ هزار و ۴۸ نفر از طریق سامانه پیامکی انجام شده است .

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان گفت : در این خصوص لازم به ذکر است که افراد ثبت نام کرده از طریق سامانه پیامکی که کد ملی خودشان را به عنوان سرپرست خانوار به این سامانه ارسال کرده اند ، پس از مرتفع شدن مسائل ناشی از بروز بیماری کرونا نسبت به تکمیل ثبت نام از طریق سامانه ذکر شده با ورود کد ملی اقدام خواهند کرد .




نظرات کاربران