در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام بیش از ۸۷ هزار متقاضى طرح اقدام ملى مسکن در ١٨ شهر جدید

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان ضمن اعلام مشارکت بیش از یک میلیون و ٣٣١ هزار نفر در مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملى مسکن ، مشارکت متقاضیان مسکن را در ١٨ شهر جدید اعلام کرد .

    محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان روند ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملى مسکن را اعلام کرد .

    معاون مسکن و ساختمان با اعلام این مطلب که آمار کل پیامک هاى دریافتى تا ظهر روز ٢٧ اسفند ، ٨٠١ هزار و ٢٢٨ نفر است ، میزان ثبت نام از طریق سامانه اینترنتى به نشانى tem.mrud.ir را ٥٢٩ هزار و ٨٢٧ نفر برشمرد .

    محمودزاده همچنین آمار ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملى مسکن را در ١٨ شهر جدید طبق آخرین آمار ، ٨٧ هزار و ٤٩٨ نفر برشمرد .

    معاون وزیر راه و شهرسازى در بیان جزییات تعداد نفرات و عناوین شهرهاى جدید ، توضیح داد : در استان اصفهان در شهرهای جدید بهارستان ٥٣٢١ نفر، در فولادشهر ١٢٦٢ نفر ، در مجلسى نیز ٩٦ نفر ثبت نام کردند . همچنین در استان آذربایجان شرقى در شهر سهند ١٤٣٨٦ نفر و در استان البرز شهر هشتگرد ٢٠٣٩ نفر ثبت نام کرده اند . در استان سیستان و بلوچستان در شهر تیس ٩٧٠٣ نفر ، در فارس شهر جدید صدرا ٢٢٧٦٨ نفر ، در استان بوشهر در شهرهای عالیشهر ٦١٨ و در شهر سیراف ١٩ نفر ثبت نام کردند .

    همچنین در استان خراسان رضوى در شهرهاى گلبهار ٩٨٢ نفر و در استان بینالود ١٢٦ نفر ، در استان خوزسان در شهرهای رامین ٥٠ و در شیرین شهر هفت نفر ثبت نام کرده اند .

    محمودزاده ادامه داد : در استان مرکزى در شهرهاى مهاجران ٢٧٠ و امیرکبیر ٤٠ نفر ، در استان قم در شهر جدید امیرکبیر ١٠٠٥٣ نفر ، در استان تهران در شهرهاى پرند ١٣٤٣٥ ، هشتگرد ٥٤٤٧ و ایوانکى ٣٨٤ نفر و در استان سمنان در شهر ایوانکى ٩٢ نفر ثبت نام کرده اند .




    مطالب مرتبط

    موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    نظرات کاربران