در حال بارگذاری ...

تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان پس از حل بحران کرونا

برنامه‌ریزی شده تا حمایت حداکثری از جامعه مهندسان تحت پوشش سازمان نظام مهندسی ساختمان انجام شود و مسائل مختلف مهندسان عضو از جمله مشاوره ، اطلاع‌رسانی و مسائل درمانی در حد توان و با کیفیت برای بزرگترین NGO کشور انجام شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان از تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان پس از حل بحران کرونا خبر داد و گفت : به منظور حمایت حداکثری از جامعه مهندسان ، سازمان های نظام مهندسی مکلف به حمایت ویژه از اعضای عضو بزرگترین NGO کشور هستند .

محمود محمودزاده در خصوص آخرین وضعیت تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان که بهمن ماه ۹۸ رونمایی شد، اعلام کرد: مکاتبات لازم با دستگاه های و سازمان ها و مراجع دولتی همچون سازمان ثبت و اسناد کشور ، امور مالیاتی ، شهرداری ها ، وزارت صمت و... و همچنین دستگاه های خدماتی همچون آب، برق، گاز و مخابرات و... انجام شده است . تا قبل از شیوع گسترده کرونا جلسات متعدد در این خصوص انجام شد که امکانات ادامه جلسات به منظور حفظ بهداشت عمومی مقدر نشد .

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد : پس از حل بحران کرونا ، جلسات با سازمان ها و دستگاه های دولتی برای تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان برای رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه خواهد یافت .

محمودزاده همچنین در پاسخ به این سوال که مکاتبه با سازمان نظام مهندسی ساختمان و تشکیل ستاد بحران کرونا در سازمان های نظام مهندسی ساختمان کشور و استان ها به چه منظوری انجام شده است ؟ ، گفت : مکاتبه با رییس سازمان نظام مهندسی کشور به منظور حمایت حداکثری از جامعه مهندسان عضو سازمان های نظام مهندسی ساختمان انجام شده است .

وی تاکید کرد : برنامه‌ریزی شده تا حمایت حداکثری از جامعه مهندسان تحت پوشش سازمان نظام مهندسی ساختمان انجام شود و مسائل مختلف مهندسان عضو از جمله مشاوره ، اطلاع‌رسانی و مسائل درمانی در حد توان و با کیفیت برای بزرگترین NGO کشور انجام شود .

محمودزاده حمایت حداکثری از جامعه مهندسان عضو سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان را وظیفه‌ای اجتماعی از سوی سازمان عنوان کرد.




مطالب مرتبط

تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

|

موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

|

میزان خانه‌های خالی که در کشور وجود دارد ، قابل توجه است و شناسایی آن اهمیت زیادی دارد . برای مثال ، در مازندران بعضاً تعداد خانه‌های خالی با تعداد خانه‌هایی که ساکن دارد ، برابری می‌کند و در طول سال می‌بینید که بسیاری از این خانه‌ها خالی مانده است .

|

نظرات کاربران