در حال بارگذاری ...
  • رایزنی برای تخصیص بیمارستان‌های بیشتر برای درمان بیماران کرونایی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی از احتمال اختصاص بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی سقز در استان کردستان به درمان بیماران کرونایی خبر داد .

    محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از رایزنی برای تخصیص بیمارستان‌های بیشتر برای درمان بیماران کرونایی خبر داد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این مطلب که اکیپی برای ارزیابی موضوع در سقز در حال بررسی موضوع تخصیص بیمارستان سقز به درمان بیماران کرونایی گسیل شده اند ، گفت : احتمالا بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی سقز که در سالجاری عملیات ساخت آن به اتمام رسیده است به ارایه خدمات درمانی به بیماران کرونایی تخصیص خواهد یافت که رایزنی برای این موضوع ادامه دارد .

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی، در روزهای گذشته نیز اعلام کرده بود که بیمارستان  ۲۳۲ تختخوابی تالش در استان گیلان ، بیمارستان ۲۳۷ تختی بروجن در چهارمحال و بختیاری و بیمارستان ۲۲۰ تختی بهشهر در استان مازندران به درمان بیماران کرونایی تخصیص یافته است .

    بیمارستان های تالش در گیلان ، بروجن در چهارمحال و بختیاری و بهشهر در مازندران از جمله بیمارستان هایی هستند که در سال‌جاری مراحل تکمیل خود را به پایان رساندند و به وزارت بهداشت جهت بهره برداری تحویل شدند .

    گفتنی است ، معاون وزیر راه و شهرسازی چندی پیش از تکمیل ۱۴ بیمارستان با ۲۵۲۷ تخت در سال ۹۸ توسط سازمان مجری خبر داده بود . 




    مطالب مرتبط

    سایت نهضت ملی مسکن سورک ۴۶۸ واحد و دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است . همچنین واحدهای مسکونی روستای عالیواک به تعداد ۲۰۰ واحد و دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است .

    |

    در ۳۳ ماهه دولت سیزدهم تعداد ۹ پروژه شامل ۵ پروژه بیمارستانی با مجموع ۹۷۱ تخت و زیربنای ۸۶ هزار و ۳۵۲ مترمربع و ۲ پروژه مسکونی با مساحت ۱۹ هزار و ۷۳۸ مترمربع و تعداد ۲ پروژه ورزشی با مساحت ۳۷ هزار و ۱۲۵ مترمربع تکمیل و تحویل شد که همگی این پروژه‌ها توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و ...

    |

    در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، علی نبیان ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    نظرات کاربران