در حال بارگذاری ...
  • تصویب طرح ۱۸۵ هکتاری اراضی فاز ۴ بهارستان در کمیسیون ماده پنج

    در سال گذشته تفاهمنامه‌ای بین شرکت عمران بهارستان و انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان به‌منظور کارگزاری طرح اقدام ملی مسکن منعقد شد و بر این اساس کلیه امور این طرح پس از مرحله ثبت‌نام به انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان واگذار شد و این انجمن در حال تجهیز مرکزی به این منظور است و به زودی کار اجرایی خود را شروع خواهند کرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان از تصویب طرح ۱۸۵ هکتاری اراضی فاز چهار این شهر جدید در کمیسیون ماده پنج خبر داد .

    محمدرضا احمدی به بیان آخرین تحولات انجام‌شده طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در این شهر جدید پرداخت و گفت : طرح ۱۸۵ هکتاری اراضی فاز چهار شهر جدید بهارستان در کمیسیون ماده پنج و کارگروه شورای برنامه‌ریزی استان تصویب شده است و در ادامه به شورای‌عالی شهرسازی و معماری ارسال می‌شود و با توجه به تعاملات خوب انجام‌شده در فروردین یا اوایل اردیبهشت‌ماه این طرح به ما ابلاغ خواهد شد و پس از آن می‌توانیم کار اجرایی ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی را در طرح اقدام ملی مسکن را شروع کنیم .

    او افزود : همچنین در سال گذشته تفاهمنامه‌ای بین شرکت عمران بهارستان و انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان به‌منظور کارگزاری طرح اقدام ملی مسکن منعقد شد و بر این اساس کلیه امور این طرح پس از مرحله ثبت‌نام به انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان واگذار شد و این انجمن در حال تجهیز مرکزی به این منظور است و به زودی کار اجرایی خود را شروع خواهند کرد .

    احمدی ، همچنین از انعقاد یک تفاهمنامه سه‌جانبه بین شرکت عمران شهر جدید بهارستان ، انجمن انبوه‌سازان اصفهان و اداره‌کل بنیاد مسکن این استان برای آماده‌سازی سایت مسکونی خبر داد و افزود : بر اساس این تفاهمنامه ، بنیاد مسکن ، آماده‌سازی سایت مسکونی را انجام خواهد داد و هزینه ساخت واحدهای مسکونی نیز از محل آورده متقاضیان ، تامین می‌شود .

    به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان ، مجموع سهمیه این شهر جدید از طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن ۲۱ هزار واحد است که در مرحله نخست این طرح تعداد سه هزار و ۵۰۰ متقاضی واجد صلاحیت تشخیص داده شدند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با شهردار و رییس شورای شهر تهران از موافقت مشروط با افزایش تراکم پروژه ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران از موافقت اعضای شورا با الحاق ۳۰ هکتار اراضی به محدوده شهر جدید بهارستان برای طرح نهضت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی اعلام کرد : مطالعات تعیین حریم گسل های شهر ارومیه به سرپرستی رییس بخش زلزله آن مرکز به ...

    |

    بافت‌های فرسوده شهری به عنوان عرصه و بستری مناسب برای تولید مسکن به شمار می‌روند، چراکه دارای زیرساخت‌های لازم و کافی برای توسعه ساخت‌وساز هستند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با استاندار چهارمحال و بختیاری با مکانیابی کنونی احداث شهرک آلونی به ...

    |

    نظرات کاربران