در حال بارگذاری ...
  • آماده‌سازی زمین ساخت ۱۵۰۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید گلبهار

    هشت هزار واحد از مجموع سهمیه طرح اقدام ملی مسکن در گلبهار در قالب تعهدات ساخت ، هزار و ۱۰ واحد در قالب مشارکتی و شش هزار واحد نیز در قالب صندوق تسهیلات مسکن یکم ساخته می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار از مکان‌یابی و آماده‌سازی زمین مورد نیاز برای ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در این شهر جدید خبر داد .

    هومن گریوانی به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام‌شده در خصوص طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در این شهر جدید پرداخت و گفت : بر اساس تقسیم‌بندی انجام ‌شده ، سهم شهر جدید گلبهار از این طرح ملی در مجموع ۱۵ هزار واحد مسکونی است .

    او با بیان این‌که طرح اقدام ملی مسکن در گلبهار به سه شکل ، تعهدات ساخت ، ساخت به روش مشارکتی و همچنین صندوق تسهیلات مسکن یکم دنبال می‌شود ، افزود : هشت هزار واحد از مجموع سهمیه طرح اقدام ملی مسکن در گلبهار در قالب تعهدات ساخت ، هزار و ۱۰ واحد در قالب مشارکتی و شش هزار واحد نیز در قالب صندوق تسهیلات مسکن یکم ساخته می‌شود . ۲۲۵ هکتار زمین مورد نیاز برای ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در این شهر جدید ، مکانیابی ، تامین و آماده‌سازی شده است .

    او با بیان این‌ که از تعداد هشت هزار واحدی که در قالب تعهدات ساخت ، تامین خواهد شد ، تعداد هزار واحد مسکونی در قالب تعهدات ساخت در سال ۹۸ محقق‌ شده است ، بیان کرد : مستندات آن ، به شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ارسال شده ‌است و تامین دو هزار واحد مسکونی دیگر در قالب تعهدات ساخت از جمله برنامه‌های شرکت عمران شهر جدید گلبهار در سال جاری است .

    گریوانی در خصوص واحدهایی که قرار است به روش مشارکتی ساخته شوند ، گفت : با توجه به انتخاب شریک ، اخذ مصوبه مجمع و آماده‌سازی زمین مورد نیاز ، هم‌اکنون در مرحله عقد قرارداد ساخت این واحدها هستیم . همچنین از مجموع ۶ هزار متقاضی مرحله نخست مسکن یکم ، تعداد سه هزار نفر واجد صلاحیت تشخیص داده شده‌اند که تاکنون ۴۱۸ نفر از این تعداد ، پرونده خود را تکمیل کرده و برای واریز آورده به بانک معرفی شده‌اند .

    او با بیان این‌که هنوز اسامی تایید صلاحیت‌شدگان مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی ، اعلام نشده است ، گفت : شرایطی فراهم کرده‌ایم تا متقاضیان تایید صلاحیت‌شده‌ مرحله نخست طرح که تاکنون موفق به مراجعه به شرکت عمران شهر جدید گلبهار و تکمیل پرونده نشده‌اند ، بتوانند افزون بر مراجعه حضوری به‌شکل اینترنتی نیز پرونده خود را تکمیل کنند .

    مدیرکل شرکت عمران شهر جدید گلبهار با بیان این‌که مجموع طرح جامع این شهر جدید مشتمل بر چهار فاز است ، عنوان کرد : واحدهای طرح اقدام ملی مسکن گلبهار در فازهای یک و ۲ این شهر جدید ساخته خواهند شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار با پیمانکاران زیربنایی و روبنایی و انبوه سازان طرح نهضت ملی مسکن شهر در محل سالن ...

    |

    نظرات کاربران