در حال بارگذاری ...
  • تشریح اهم دستاوردهای شرکت کارگزاری بانک مسکن در سال ۹۸

    صندوق ره‌آورد آباد یک صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت است که هدف از تشکیل آن ، جمع‌آوری سرمایه از سرمایه‌گذاران خرد و کلان ، تشکیل سبدی از دارایی‌ها و مدیریت بهینه این سبد برای منتفع شدن تمام سرمایه‌گذاران است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک مسکن با تشریح عملکرد این شرکت در سال مالی گذشته ، گفت : مدیریت موفق صندوق ره‌آورد آباد مسکن سبب شده این صندوق در جایگاه دومین صندوق با درآمد ثابت بزرگ کشور قرارگیرد .

    محمدمهدی بحرالعلوم با تشریح اهم دستاوردهای شرکت کارگزاری بانک مسکن در سال مالی منتهی به مهر ۹۸ ، به کسب رتبه‌های گوناگون این شرکت در سال مالی گذشته اشاره کرد و افزود : کسب رتبه سوم و دریافت نشان برنز بازار بدهی در میان کارگزاران عضو کنفدراسیون آسیا و اروپا (FEAS) در سال ۲۰۱۹ یکی از افتخارات این مجموعه در سال گذشته بوده است .

    وی با اشاره به عضویت این شرکت در هیأت مدیره کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار از سال گذشته ، گفت : شرکت کارگزاری بانک مسکن همچنین در سال ۹۷ توانست مقام فعال‌ترین کارگزار در اخذ مجوز برای سرمایه‌گذاران خارجی را در سطح کشور کسب کند .

    بحرالعلوم با اشاره به عضویت و ریاست این شرکت در ۵ کارگروه تخصصی کانون کارگزاران ، خاطرنشان کرد : کسب مقام دوم در بازار بدهی و مقام سوم در بازار سهام میان کارگزاران پذیرفته شده در فرابورس ایران از طرف کنفدراسیون بورس‌های آسیا و اروپا (FEAS ۲۰۱۹) از دیگر افتخارات بین‌المللی شرکت کارگزاری بانک مسکن در سال مالی گذشته بوده است .

    مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک مسکن با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های این شرکت در سال مالی گذشته ، بازارگردانی واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری‏ زمین و ساختمان «نگین» بوده است که به انجام رسانید، افزود : افزون بر این بازارگردانی و عاملیت فروش اوراق خرید دین سرمایه‌گذاری مسکن جنوب ، اوراق اجاره شرکت مهندسی و ساختمانی صبانفت ، شرکت ریل‌پرداز نوآفرین و شرکت ریلی البرز نیرو نیز در سال گذشته در دستور کار این شرکت قرار داشت که انجام شد . علاوه بر این بازارگردانی سهام شرکت‏های تابعه گروه مالی بانک مسکن نیز بر عهده شرکت کارگزاری این بانک بوده که وظایف محوله در این حوزه نیز دنبال شده و می‌شود .

    به گفته بحرالعلوم ، شرکت کارگزاری بانک مسکن از سال گذشته همکاری با شرکت های زیرمجموعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن (شامل سرمایه‌گذاری مسکن پردیس و سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌شرق) را در جهت خرید محصولات صنعتی موردنیاز این مجموعه‌ها در بورس کالا آغاز کرده است .

    مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک مسکن در ادامه با یادآوری اینکه مدیریت صندوق ره‌آورد آباد مسکن که ذیل یلنک مسکن تشکیل شده، بر عهده این شرکت است ، یادآور شد : صندوق ره‌آورد آباد یک صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت است که هدف از تشکیل آن ، جمع‌آوری سرمایه از سرمایه‌گذاران خرد و کلان ، تشکیل سبدی از دارایی‌ها و مدیریت بهینه این سبد برای منتفع شدن تمام سرمایه‌گذاران است .

    وی به کسب بازدهی قابل قبول در پرتفوی سهام صندوق ره آورد آباد بانک مسکن و افزایش پرداخت سود به سرمایه‌گذاران این صندوق اشاره کرد و افزود : مدیریت موفق صندوق ره‌آورد آباد مسکن سبب شده این صندوق اکنون جایگاه دومین صندوق با درآمد ثابت بزرگ کشور را به خود اختصاص دهد .

    بحرالعلوم انجام انتقال یک میلیون و ۵۰۰ هزار ورقه تسهیلات مسکن از صندوق ره‌آورد آباد مسکن به کارکنان بانک مسکن با نرخ مناسب را از دیگر اقدامات سال گذشته عنوان کرد ، گفت : با همکاری این شرکت همچنین در سال گذشته برای نخستین بار در شعب منتخب بانک مسکن احراز هویت سرمایه‌گذاران بورسی کلید خورد .




    مطالب مرتبط

    با توجه به اعتبارات تخصیصی ، امکان پرداخت ۶۵۰ میلیارد تومان وام به متقاضیان وجود داشت که ۳ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی را شامل می‌شود . خوشبختانه درصد جذب مبلغ تخصیصی تا پایان سال ۱۴۰۱ بیش از ۹۰ درصد بوده و بالاترین میزان جذب متعلق به استان تهران است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان از تشکیل کارگروه تعیین سقف اجاره بها در گلستان بر اساس مصوبه شورایعالی مسکن کشور خبر ...

    |

    بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

    |

    تسهیلات بافت فرسوده از محل تلفیق منابع تودیعی دولت به همراه منابع داخلی بانک مسکن با معرفی نامه‌های ارسالی از سوی نهاد متولی قابل پرداخت به متقاضیان واجد شرایط است .

    |

    باید توجه کرد که بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی در عرصه ساخت و ساز با جهت گیری حمایتی در حوزه مسکن همواره تلاش دارد در رونق اقتصادی کشور تاثیر گذار باشد .

    |

    نظرات کاربران