در حال بارگذاری ...

پرداخت بیش از ۷۷ میلیارد تومان اعتبار به آسیب دیدگان مخاطرات طبیعی استان سمنان

تعمیرات تمام واحدهای تعمیری با پرداخت تسهیلات کم بهره و کمک بلاعوض به اتمام رسید و عملیات احداث واحدهای تخریبی در حال انجام است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت : ۷۷۵ میلیارد ریال شامل ۵۶۵ میلیارد ریال تسهیلات و ۲۱۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به آسیب دیدگان ناشی از حوادث قهری در سال ۹۸ این استان پرداخت شد .

علیرضا فلاحی گفت : پنج هزار و ۲۲۷ تن سیمان رایگان نیز در سال گذشته به آسیب دیدگان ناشی از سیل و رانش استان سمنان پرداخت شد . تاکنون ، ۱۷ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان به عنوان ستاد معین در کشور احداث شده است .  

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان ادامه داد : ۲ هزار و ۶۱۴ واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان بر اثر سیل و رانش زمین دچار خسارت شد که از این تعداد یک هزار و ۸۸۴ واحد تعمیری و ۷۳۰ واحد دیگر مستلزم تخریب بود . تعمیرات تمام واحدهای تعمیری با پرداخت تسهیلات کم بهره و کمک بلاعوض به اتمام رسید و عملیات احداث واحدهای تخریبی در حال انجام است .

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با وقوع حوادث نسبت به انجام  اعزام تیم کارشناسی برای  ارزیابی خسارت ، ثبت خسارت‌ها در سامانه پایش بنیاد مسکن ، پیگیری اسکان موقت ، آواربرداری ، تامین تسهیلات بانکی و کمک‌های بلاعوض اقدام می‌کند .

 




مطالب مرتبط

هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

|

پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

|

تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

|

اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

|

نظرات کاربران