در حال بارگذاری ...
  • تکمیل ۱۰۰ درصدی واحدهای تعمیری سیل‌زده استان گلستان

    تاکنون ۲۹ هزار و ۲۷۶ نفر به بانک های عامل معرفی شدند که از این میزان افراد معرفی شده ۲۸ هزار و ۹۵۲ نفر با بانک عقد قرارداد کرده اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست بنیاد مسکن استان گلستان از تکمیل ۱۰۰ درصدی واحدهای تعمیری سیل‌زده استان خبر داد و آخرین وضعیت بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده احداثی را در استان تا تاریخ ۳۰ فروردین اعلام کرد .

    سیدمحمدحسینی آخرین وضعیت بازسازی‌های سیل فروردین ۹۸ را در استان گلستان تا ۳۰ فروردین امسال (۱۳۹۹) ، اعلام کرد .

    سرپرست بنیاد مسکن گلستان با یادآوری این مطلب که تعداد کل واحدهای خسارت‌دیده استان ۲۲ هزار و ۳۵ واحد است که از این میزان ۷ هزار و ۷۰۷ واحد احداثی و ۱۴ هزار و ۶۴۵ واحد تعمیری هستند ، گفت : تاکنون ۲۹ هزار و ۲۷۶ نفر به بانک های عامل معرفی شدند که از این میزان افراد معرفی شده ۲۸ هزار و ۹۵۲ نفر با بانک عقد قرارداد کرده اند .

    حسینی از پرداخت ۲۲۳ میلیارد و ۵۲۷ میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان استان گلستان خبر داد و افزود : تعمیرات ۱۴ هزار و ۶۵۴ واحد استان ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده است .

    به گفته وی ، برای واحدهای احداثی نیز تاکنون آواربرداری ۴ هزار و ۲۴۸ واحد ، پی کنی ۱۰۰ درصدی ۷ هزار و ۶۸۲ واحد ، اجرای ۹۶ درصدی فوندانسیون ۷ هزار و ۴۲۸ واحد، اجرای ۹۴ درصدی اسکلت ۷ هزار و ۲۶۹ واحد ، اجرای ۸۵ درصدی سقف ۶ هزار و ۵۶۵ واحد و دیوارچینی و اجرای عملیات ساختمان ۷۲ درصدی ۵ هزار و ۵۲۲ واحد تاکنون برای واحدهای احداثی به پایان رسیده است .

    وی همچنین از توزیع ۵۶ هزار تن سیمان رایگان در بین سیل زدگان خبر داد .

     




    نظرات کاربران