در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف یک میلیون و ۳۰۰ هزار متر مربع از اراضی ملی در خوزستان

    در سال‌جاری نیز با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی تمام ظرفیت های مان را برای حفاظت از بیت المال و جلوگیری از تصرف اراضی ملی به کار خواهیم گرفت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان از رفع تصرف بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار متر مربع زمین به ارزش ۳۳۵ میلیارد تومان توسط یگان حفاظت اراضی این اداره کل در سال ۹۸ خبر داد .

    رضا رضایی اظهار داشت : یکی از اولویت های اساسی ما در بخش زمین و املاک حفظ بیت‌المال و جلوگیری از تصرف اراضی ملی است .

    وی درخصوص رفع تصرف اراضی ملی در سال ۱۳۹۸ گفت : یگان حفاظت از اراضی این اداره کل یک میلیون و ۳۰۱ هزار متر مربع زمین به ارزش افزون بر ۳۳۵ میلیارد و ۲۶۸ میلیون تومان را طی ۲۳۹ عملیات با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضا رفع تصرف کرد که در نوع خود بی سابقه بوده است .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان افزود : در فروردین ماه سال جاری نیز یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری نیروی انتظامی و همراهی دستگاه قضایی ضمن جلوگیری از تصرف زمینهای ملی توسط افراد سودجو  ۶۱ هزار و ۴۵۲ متر مربع زمین به ارزش۶۸ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان از این اراضی را از تصرف اشخاص سودجو خارج کرده است . در فروردین ماه امسال نیز با وجود شیوع ویروس کرونا یگان حفاظت اراضی این اداره کل بیش از ۲۷ عملیات رفع تصرف زمین های دولتی را با موفقیت به انجام رسانده است .

    رضایی تصریح کرد : در سال‌جاری نیز با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی تمام ظرفیت های مان را برای حفاظت از بیت المال و جلوگیری از تصرف اراضی ملی به کار خواهیم گرفت .




    مطالب مرتبط

    عوامل یگان حفاظت اراضی استان با قاطعیت تمام ، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند و همچنین به صورت مستمر و شبانه‌روزی ، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف ، موضوع را ...

    |

    به منظور جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در سطح استان اصفهان ، همواره اجرای اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد که براین اساس امسال جهت اطلاع‌رسانی با نصب ۴۱ تابلو ، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی ، هشدارهای لازم اعلام شده تا مردم عزیز استان بدانند کدام اراضی مربوط به ...

    |

    مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند .

    |

    تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به‌صورت مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد .

    |

    صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آنها خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مستمر انجام می شود .

    |

    نظرات کاربران