در حال بارگذاری ...
  • آغاز بررسی شرط احراز سکونت متقاضیان طرح اقدام ملی تولید مسکن استان تهران

    همزمان با ایجاد امکان بررسی شرایط متقاضیان در سامانه طرح اقدام ملی تولید مسکن ، روند بررسی فرم (ج) متقاضیان مرحله دوم ثبت نام این طرح به سرعت انجام خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، همزمان با ایجاد امکان نرم افزاری بررسی شرایط نهایی تأیید شدگان اقدام ملی طی یکی ، دو روز آینده ، بررسی اعتراضات متقاضیان مرحله اول و بررسی فرم جیم ثبت نام شدگان مرحله دوم آغاز خواهد شد .

    خلیل محبت خواه ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به نامه شماره ۷۳۰۰۴۰۰ مورخه دوم اردیبهشت ۱۳۹۹ معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در بحث طرح اقدام ملی اظهار داشت : متقاضیانی که مدارک آن‌ها به صورت حضوری دریافت شده است ، سابقه سکونت ۵ ساله شان بررسی شده و پس از تأیید نهایی جهت افتتاح حساب به بانک مسکن معرفی خواهند شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود : آن تعداد از متقاضیانی که نسبت به ثبت اعتراض با موضوع (نتیجه بررسی فرم (ج) ، سابقه مالکیت و سابقه تسهیلات بانکی) در سامانه اقدام کرده‌اند ، اگر اعتراض‌شان پس از بررسی‌های لازم وارد باشد ، نسبت به درج تأیید شرایط ایشان و اطلاع رسانی به متقاضیان جهت بارگزاری مدارک در سامانه ، اقدام لازم صورت خواهد پذیرفت که البته لازم به ذکر است ، در این مرحله نیز مانند مرحله قبل مدارک بررسی و پس از مراجعه حضوری متقاضی (پس از تأیید ستاد ملی مقابله با کرونا) وضعیت ثبت نام متقاضی در سامانه به تایید نهایی خواهد رسید .

    محبت خواه در پایان گفت : همزمان با ایجاد امکان بررسی شرایط متقاضیان در سامانه طرح اقدام ملی تولید مسکن ، روند بررسی فرم (ج) متقاضیان مرحله دوم ثبت نام این طرح به سرعت انجام خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    ادعای پرداخت هزینه یکسان برای واحدهای ۵۵ متری با واحدهای ۹۰ متری کذب است چرا که متقاضی هزینه واحد خود را مطابق با متراژ درخواستی پرداخت کرده است و اکنون هزینه درخواستی بنا بر فضای مشترک مشاعات ، پارکینگ واحدها و انباری‌های (۷۵ مترمربع) تعیین متقاضیان اعلام شده است .

    |

    تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، بذرپاش با تاکید بر اینکه سیاست دولت سیزدهم مداخله حداکثری دولت در بخش مسکن برای جبران کاهش تولید در این بخش بود ، گفت : کاهش ...

    |

    موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

    |

    تاکنون برای ساخت یک میلیون و ۷۲ هزار و ۷۰۱ واحد مسکونی در قالب انبوه سازی و واگذاری زمین دولتی به صورت اجاره ۹۹ ساله در شهرها واگذار شده است .

    |

    نظرات کاربران