در حال بارگذاری ...

فروش اقساطی ۳۵ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس

با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم و با همکاری سازمان مدیریت و بانک مسکن وام هزار میلیارد تومانی مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های زیربنایی و روبنایی مسکن مهر پردیس به شرکت عمران تعلق گرفت .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به فروش اقساطی ۳۵ هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید از تلاش برای تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی سایت‌های مسکن مهر این شهر جدید به موازات تکمیل واحدها و سکونت مالکان خبر داد .

مهدی هدایت مجموع واحدهای مسکن مهر این شهر جدید را افزون بر ۸۲ هزار عدد خواند و با اشاره به اینکه تاکنون ۴۲ هزار واحد از این تعداد افتتاح شده است ، گفت : واحدهای تکمیل شده هم‌اکنون در حال تحویل به مالکان است .

او با اشاره به اینکه تاکنون فروش اقساطی ۳۵ هزار واحد مسکن مهر در پردیس انجام شده است ، افزود : با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم و با همکاری سازمان مدیریت و بانک مسکن وام هزار میلیارد تومانی مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های زیربنایی و روبنایی مسکن مهر پردیس به شرکت عمران تعلق گرفت . با احتساب این مبلغ که در هفته‌های آینده به پروژه‌ها تزریق خواهد شد ، حدود ۱۵ هزار واحد مسکن مهر دیگر تا تیرماه افتتاح خواهد شد و فرآیند تحویل این واحدها به مالکان انجام خواهد شد .

هدایت بیان کرد : با احتساب ۱۵ هزار واحدی که در تیرماه افتتاح خواهیم کرد ، مجموع واحدهای مسکن مهر افتتاح‌شده در شهر جدید پردیس به ۶۰ هزار عدد خواهد رسید . همچنین برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا تعداد ۱۰ هزار واحد دیگر را تا پایان شهریورماه سال جاری تکمیل و افتتاح کنیم . ۱۲ هزار واحد باقی‌مانده دیگر نیز هم‌اکنون در مرحله اسکلت و سفت‌کاری است و پیش‌بینی می‌کنیم این تعداد را نیز تا پایان سال جاری تکمیل کنیم تا بدین ترتیب پرونده مسکن مهر پردیس در بخش ساخت مسکن و پروژه‌های زیربنایی بسته شود .

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود : در کنار تکمیل واحدهای مسکن مهر و با توجه به تاکیدات وزیر راه و شهرسازی ، پروژه‌های روبنایی نظیر ساخت مسجد ، مدرسه ، پارک و فضاهای درمانی و آموزشی را نیز امسال در قالب برنامه‌ای ویژه دنبال می‌کنیم .

هدایت بیان کرد : با پیگیری‌های مستمر مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ، هم‌اکنون ۲۲ باب مدرسه و چندین پروژه درمانی ، تفریحی و ورزشی در سایت‌های مختلف مسکن مهر پردیس در دست ساخت داریم و تلاش می‌کنیم این خدمات را همپای تکمیل واحدها و سکونت مردم در آن‌ها پیش ببریم .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

|

بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

|

تعاونی‌ها باید همکاری لازم را برای تکمیل واحدهای باقیمانده انجام دهند تا تکمیل این واحدها که مورد تأکید رئیس‌جمهوری و مطالبه مردمی است ، تسریع یابد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

|

با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

|

نظرات کاربران