در حال بارگذاری ...
  • تحویل ۷۴۰۰ واحد مسکونی احداثی به سیل زدگان استان لرستان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس ستاد هماهنگی بازسازی لرستان از تحویل ۷ هزار و ۴۰۰ واحد احداثی به سیل زدگان استان لرستان خبر داد .

    رضا خواجه‌ای رییس ستاد بازسازی لرستان با اشاره به معرفی بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی سیل‌زده به بانک‌های عامل تصریح کرد : تمام واحدهای معرفی شده به بانک عقد قرارداد کرده‌اند .  

    رئیس ستادهماهنگی بازسازی لرستان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۷۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مردم سیل زده استان لرستان پرداخت شده افزود : با اتمام عملیات تعمیر واحدهای خسارت دیده از سیل ، پرونده واحدهای تعمیری در مناطق سیل زده استان لرستان بسته شده است .

    خواجه‌ای با اشاره به شروع عملیات احدث ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده ، افزود : عملیات اجرای ۱۲ هزار واحد آرماتوربندی و بتن فونداسیون ، ۱۱ هزار و ۴۰۰ واحد اجرای اسکلت ، ۱۰ هزار واحد اجرای دیوارچینی و سقف به اتمام رسیده و۷هزارو ۴۰۰ واحد تکمیل و به مردم سیل‌زده استان لرستان تحویل داده شده است .

    وی ابراز امیدواری کرد : با کمک و مشارکت مردم و تکمیل واحدهای باقیمانده تا پایان خردادماه ، اتمام بازسازی را در مناطق سیل‌زده لرستان جشن بگیریم .




    نظرات کاربران