در حال بارگذاری ...
  • افتتاح حساب اولیه به صورت اتوماتیک برای متقاضیان طرح اقدام ملی استان تهران

    در راستای حفظ فاصله گذاری اجتماعی و کاهش ترددهای درون شهری ، لازم است متقاضیان عزیز به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و بانک مسکن مراجعه نکرده و منتظر ارسال پیامک باشند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از افتتاح حساب اولیه به صورت اتوماتیک برای متقاضیان طرح اقدام ملی تولید مسکن در این استان خبر داد .

    خلیل محبت خواه اظهار داشت :‌ این تصمیم با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا ، حفظ جان هموطنان و همکاران اتخاذ شده است . شیوه افتتاح حساب با بانک مسکن پس از اعلام مشخصات کامل ثبت نام شدگان به صورت متمرکز بوده که توسط بانک مسکن اعلام خواهد شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود : متقاضیان باید نسبت به واریز مبلغ تعیین شده اقدام کرده و مشخصات حساب به صورت پیامکی به متقاضیان اطلاع رسانی می شود .

    محبت خواه در پایان گفت : در راستای حفظ فاصله گذاری اجتماعی و کاهش ترددهای درون شهری ، لازم است متقاضیان عزیز به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و بانک مسکن مراجعه نکرده و منتظر ارسال پیامک باشند .




    مطالب مرتبط

    تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

    |

    موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

    |

    کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    نظرات کاربران