در حال بارگذاری ...
  • تشریح آخرین روند بازسازی واحدهای سیل زده سیستان و بلوچستان از سیل دی ۹۸

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان از پایان اسکلت و اجرای فوندانسیون ۳۰۰۰ واحدمسکونی سیل زده استان خبر داد و گفت : در ساخت و ساز واحدهای مسکونی از ظرفیت نیروی کار درون استان استفاده می شود .

    سیدخلیل منبتی آخرین روند بازسازی واحدهای سیل زده از سیل دی ۹۸ را اعلام کرد .

    مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان با یادآوری اینکه ۸ هزار واحد تعمیری و ۱۶۲۵۰ واحد احداثی در سیل ۹۸ شناسایی و ارزیابی شدند ، گفت : اسکلت و فوندانسیون ۳۰۰۰ واحد احداثی انجام شده است .

    منبتی ادامه داد : هم اکنون کارگاه های تولید مصالح ساختمانی در استان فعال هستند که این محصولات از بتن تا سازه های فلزی را شامل می شود . در ساخت و ساز واحدهای مسکونی سیل زده از ظرفیت نیروی کار استان بهره گرفته می شود .

    گفتنی است ، تسهیلات ارایه شده به سیل زدگان از سوی بنیاد مسکن و با تصویب و تخصیص از سوی دولت ، برای هر واحد مسکونی روستایی ۴۰ میلیون تومان وام با کارمزد ۵ درصد به اضافه ۱۰ میلیون تومان بلاعوض است . همچنین ، برای واحدهای مسکونی شهری به ازای هر واحد ۵۰ میلیون تومان وام با کارمزد ۵ درصد به اضافه ۱۵ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حمیدرضا سهرابی ، معاون امور مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    با توجه به اینکه مردمی سازی در این وزارتخانه مد نظر وزیر راه و شهرسازی قرار دارد ، در حوزه بازآفرینی شهری در گام اول با همکاری بسیج مستضعفین اقدام به نوسازی بافت‌های فرسوده با ۴۲۸ حلقه میانی می‌شود .

    |

    تسریع در اهدای زمین به منظور مردمی‌سازی ساخت مسکن در سال جاری حائز اهمیت است و با توجه به شناسایی اراضی مستعد برای واگذاری به متقاضیان امسال واگذاری زمین به متقاضیان سرعت بیشتری بگیرد که انتطار می‌رود تا تمامی معاونت‌ها بر انجام آن اهتمام داشته باشند .

    |

    نظرات کاربران