در حال بارگذاری ...
  • احداث بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی استان لرستان

    واحدهای مسکونی خودمالک نیز جزو این طرح اقدام ملی محسوب می‌شوند . برای ۴۰۰۰ نفر واحدهایی خواهیم ساخت و به مابقی خودمالکین تسهیلات بانکی پرداخت خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از احداث بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی در استان خبر داد .

    رضا خالقی در خصوص طرح اقدام ملی در لرستان اظهار کرد : امسال در راستای طرح اقدام ملی برنامه‌ریزی برای ساخت و ارائه تسهیلات ۱۰ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در استان انجام شده است . برای برآورد اولیه مالی این واحدها کمیته‌ای تشکیل شده تا قیمت‌ها مشخص شوند .

    مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت : برای ساخت هر واحد مسکونی در استان ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود که دوره بازپرداخت آن بصورت بلند مدت خواهد بود . ثبت طرح اقدام ملی در سه مرحله در استان انجام شد که در مرحله اول ۱۶۸۴ واحد سهمیه لرستان بود و در مرحله دوم بدون محدودیت ثبت‌نام در همه استان‌ها صورت گرفت و پالایش متقاضیان در دست بررسی است.

    وی اضافه کرد : همچنین واحدهای مسکونی خودمالک نیز جزو این طرح اقدام ملی محسوب می‌شوند . برای ۴۰۰۰ نفر واحدهایی خواهیم ساخت و به مابقی خودمالکین تسهیلات بانکی پرداخت خواهد شد .

    خالقی با بیان اینکه طرح مسکن مهر در استان متوقف و در قالب طرح اقدام ملی ساخت واحدها انجام می‌شود ، عنوان کرد : در شهرستان الیگودرز واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی داریم و البته کسانی که ثبت‌نام کردند به آنان واگذار شده است .

     




    مطالب مرتبط

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

    |

    تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    نظرات کاربران