در حال بارگذاری ...
  • لزوم برطرف شدن دغدغه مسکن فرهنگیان با همکاری وزارت راه و شهرسازی و آموزش و پرورش

    امروز ۱۱ استان کشور از طریق ویدیو کنفرانس درباره ساخت این واحد‌ها توضیح دادند و عملیات اجرایی ساخت این واحد‌ها در استان‌های آذربایجان شرقی ، اصفهان ، خوزستان ، کهگیلویه و بویراحمد ، مرکزی ، فارس ، تهران ، سمنان ، زنجان و بوشهر آغاز شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون اول رئیس جمهور گفت : دغدغه مسکن فرهنگیان باید هرچه سریعتر با همکاری وزارت راه و شهرسازی و آموزش و پرورش برطرف شود .

    اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مراسم کلنگ زنی ساخت ۱۴ هزار واحد مسکونی اقدام ملی مسکن برای فرهنگیان گفت : ابتکاری که وزارت راه و شهرسازی به همراه آموزش و پرورش انجام داده است ، اقدام به ساخت واحد‌های مسکونی برای فرهنگیان بود و امروز اولین مرحله است توافق بین دو وزارتخانه در استان‌های مختلف کلنگ‌زنی شد .

    معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز دغدغه مسکن فرهنگیان برطرف شده و امیدواریم فرهنگیان صاحب خانه شوند ، افزود : امروز ۱۱ استان کشور از طریق ویدیو کنفرانس درباره ساخت این واحد‌ها توضیح دادند و عملیات اجرایی ساخت این واحد‌ها در استان‌های آذربایجان شرقی ، اصفهان ، خوزستان ، کهگیلویه و بویراحمد ، مرکزی ، فارس ، تهران ، سمنان ، زنجان و بوشهر آغاز شده است . امیدواریم در مدت زمان کوتاهی ساخت این واحد‌ها به نتیجه برسد و بتوانیم در هفته معلم به عنوان یک هدیه به فرهنگیان تحویل دهیم .

    معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه آموزش و پرورش و معلم نیاز اصلی عامه مردم جامعه است ، گفت : تربیت فرزندان ما در اختیار معلم‌ها قرار دارد و تمامی اتفاقات و توسعه‌ای که هم اکنون در کشور رخ می‌دهد تحت تأثیر کارکرد آموزش و پرورش و معلمان بوده است .

    معاون اول رئیس‌جمهور یادآور شد : نیروی انسانی عامل اصلی توسعه است و تاثیر سرمایه گذاری‌هایی در حوزه آموزش و پرورش در تمامی بخش‌های کشور دیده می‌شود . نظام آموزش و پرورش اولویت‌های اصلی برنامه‌های ماست و به وضعیت زندگی معلمان باید توجه بیش‌ترین شود .

    جهانگیری با اشاره به اینکه مطالبات و معیشت معلمان دغدغه جدی کشور است و همواره این قشر با کاستی‌هایی در این بخش رو به رو بوده است ، افزود : دولت در حد بضاعت خود به بخش آموزش و پرورش توجه خواهد کرد . طرح رتبه بندی معلمان انجام شده تا توجه به آموزش و پرورش بیشتر شود و مطالبات فرهنگیان به حق است و ما پیگیر پرداخت آن‌ها هستیم .




    مطالب مرتبط

    از مجموع متقاضیان حائز شرایط ۱۰۹ نفر تخصیص پروژه شده اند . این واحدهای مسکونی در شهرهای آزادشهر و بندر ترکمن قرار داشته و بدیهی است در صورت تامین زمین به فرهنگیان سایر شهرهای استان نیز تخصیص پروژه خواهد شد .

    |

    ضمن آسیب شناسی برنامه های قبلی و بررسی نیازهای قطعی نیل به هدف، این وزارتخانه در تمامی مراحل تدوین لایحه در دولت و بررسی کارشناسی در مجلس و سپس مجمع تشخیص مصلحت نظام (با هماهنگی دولت) حضور بسیار فعال و پویایی داشت .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر ستاد جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی از برگزاری پویش سراسری واگذاری زمین و آغاز عملیات اجرایی اتاق‌های مادر و کودک ...

    |

    بخش مهمی از پیش‌نیازهای موجود در این حوزه را دانشگاه‌ها تامین کرده‌اند و بیش از هزار هکتار زمین از جامعه دانشگاهی تامین شده و بخشی نیز توسط دولت فراهم شده است . در حوزه مسکن دانشگاهی قرار بود ۶۰ هزار نفر از پرسنل و جامعه اساتید دانشگاه‌ها خانه دار شوند که این فاز اول مسکن ...

    |

    با تلاش های وزارت راه و شهرسازی با تمام افرادی که بیش از ۳ خانه در اختیار داشتند تماس گرفته شد . با بیش از ۳۰۰ شرکت حقوقی که گزارش خانه خالی از آنها داشتیم نامه نگاری شد و تذکرات لازم به این شرکت‌ها داده شد .

    |

    نظرات کاربران