در حال بارگذاری ...

استفاده از توان تخصصی مرکز تحقیقات در تدوین مقررات مورد نیاز کارشناسان رسمی دادگستری

استفاده از توان تخصصی مرکز تحقیقات در تدوین ضوابط و مقررات مورد نیاز کارشناسان رسمی و نیز برگزاری دوره­ های آموزشی تخصصی در زمینه‌های مرتبط از دیگر محورهای مهمی بود که در این نشست مورد توافق طرفین قرار گرفت .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نمایندگان مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه در جلسه‌ای مشترک با حضور رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی ، پیرامون همکاری‌های فی‌مابین بحث و تبادل نظر کردند .

در این دیدار که با حضور محمد شکرچی‌زاده و جمعی از معاونین و مدیران مرکز و نمایندگان مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه برگزار شد ، ضمن گفتگو در خصوص همکاری‌های فیمابین ، مقرر شد تا تفاهم‌نامه مشترک همکاری میان دو مرکز منعقد شود .

استفاده از توان تخصصی مرکز تحقیقات در تدوین ضوابط و مقررات مورد نیاز کارشناسان رسمی و نیز برگزاری دوره­ های آموزشی تخصصی در زمینه‌های مرتبط از دیگر محورهای مهمی بود که در این نشست مورد توافق طرفین قرار گرفت . همچنین ارائه خدمات مشاوره فنی و تخصصی مرکز تحقیقات به مراجع قضایی و کارشناسان رسمی در برخی پرونده‌های قضایی که نیاز به انجام آزمایش ، تحلیل و یا محاسبات خاصی دارد نیز مورد تاکید قرار گرفت .

در پایان این جلسه ، نمایندگان مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه از آزمایشگاه‌های بتن ، آتش ، اکوستیک ، سازه و تأسیسات مرکز بازدید کردند .




مطالب مرتبط

هر یک از دوره‌ها در ۵ روز و حدود ۴۰ ساعت برای مهندسان برگزار شد و دارای آزمون‌های نهایی در دو مرحله نیز بود . این دوره‌ها در سال جاری نیز با استفاده از تجربیات قبلی تقویت و برگزار خواهد شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، محمدمهدی حیدری رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی در نشست خبری به تشریح وضعیت پهنه های انتخابی نهضت ملی مسکن پرداخت ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه اینکه مقاومت ساختمانی ۱۴۰۰ ساختمان بلند در تهران ارزیابی شد ، از احداث ...

|

نظرات کاربران