در حال بارگذاری ...
  • تامین مسکن فرهنگیان جنوب کرمان در قالب طرح اقدام ملی مسکن

    افرادی از این طرح می توانند استفاده کنند که اولا کارمند آموزش و پرورش باشند دوم توسط آموزش و پرورش ثبت نام کرده باشند و سوم طبق بررسی های اداره کل راه و شهر سازی واجد شرایط طرح باشند و در نهایت متقاضی باید در طرح اقدام ملی ثبت نام کرده باشد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان از تامین مسکن فرهنگیان در قالب طرح ملی مسکن خبر داد .

    پیمان توکلی در حاشیه برگزاری ویدئو کنفرانسی که با حضور مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد ، اعلام کرد : با توجه به شیوه نامه طرح اقدام ملی مسکن و با توافق و تفاهم دو اداره کل ، برای تامین مسکن فرهنگیان در هفت شهرستان جنوب کرمان در قالب طرح ملی مسکن برنامه ریزی شده است .

    وی اظهار داشت : طبق مفاد تفاهم نامه ، اداره کل آموزش و پرورش باید با  معرفی و انتقال اسناد اراضی تحت مالکیت خود بنام سازمان ملی زمین و مسکن نسبت به تغییر کاربری اراضی از طریق کمیسیون ماده ۵ که در اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان تشکیل می شود ، اقدام کند .

    وی همچنین ادامه داد : افرادی از این طرح می توانند استفاده کنند که اولا کارمند آموزش و پرورش باشند دوم توسط آموزش و پرورش ثبت نام کرده باشند و سوم طبق بررسی های اداره کل راه و شهر سازی واجد شرایط طرح باشند و در نهایت متقاضی باید در طرح اقدام ملی ثبت نام کرده باشد .




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، ...

    |

    نظرات کاربران