در حال بارگذاری ...

تسریع در پروژه طرح اقدام ملی تهرانسر با سه شیفت کاری

پروژه مسکن اقدام ملی تهرانسر ۲۰۰۰ واحد است که مرحله اول و کنونی ۴ بلوک به تعداد ۸۶۰ واحد در دست اجرا بوده و بلوک های ۴ الی ۷ نیز که شامل واحدهای باقی مانده است جهت انتخاب شریک و سازنده به فراخوان گذاشته خواهد شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در جلسه با پیمانکاران پروژه اقدام ملی تولید مسکن تهرانسر دستور برنامه زمان بندی سه شیفت کاری را اعلام کرد .

خلیل محبت خواه که طی هفته اخیر ۲ بازدید و جلسه مفصل در محل کارگاه پروژه اقدام ملی تهرانسر داشته است ، در این بازدید با پیمانکاران خواستار سرعت بخشی پروژه و اعلام زمان بندی سه شیفت کاری شد .

این خواسته مدیرکل راه و شهرسازی مورد تایید و استقبال پیمانکاران پروژه قرار گرفت و آن را در مسیر نفع جمعی شهروندان ، دولت و پیمانکاران دانستند .

خلیل محبت خواه در این جلسه با معرفی مهندس لک به عنوان مسئول ۲۴ ساعته پروژه اقدام ملی تهرانسر گفت : مشاوران از روز شنبه آلترناتیوهای کاری و نقشه ها را اعلام کنند .

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران همچنین معاونت املاک و حقوقی و اداره فنی و شناسایی را موظف کرد تا مسائل باقی مانده مشکلات ملکی پروژه را حل و فصل کرده و تا پایان روز شنبه گزارش کامل آن ارائه شود .

وی همچنین با اعلام اینکه خودش و تیم اقدام ملی استان تهران به صورت منظم در تمام روزهای جمعه بابت این پروژه تا پایان کار در محله تهرانسر ، حضور خواهند یافت ، تصریح کرد : نما ، منظر ، تراز ، خط آسمان و اصول شهرسازی و معماری باید در پروژه کاملا مطابق با معماری مسکن ویژه تهرانسر همگون بوده و هارمونی داشته باشد و براساس نظر کمیته نما شهرداری تهران انجام شود .

محبت خواه در پایان بر حفظ اصول ایمنی و داشتن بیمه تمام خطر در تمام کارگاه های پروژه تاکید و اظهار داشت : به لحاظ حفظ سلامت مهندسان و کارگران نیز مراقبت ها و پروتکل های وزارت بهداشت در خصوص مقابله با کرونا باید رعایت شود .

پروژه مسکن اقدام ملی تهرانسر ۲۰۰۰ واحد است که مرحله اول و کنونی ۴ بلوک به تعداد ۸۶۰ واحد در دست اجرا بوده و بلوک های ۴ الی ۷ نیز که شامل واحدهای باقی مانده است جهت انتخاب شریک و سازنده به فراخوان گذاشته خواهد شد .  

 




مطالب مرتبط

پس از اتمام عملیات انشعابات آب ، برق و گاز توسط وزارت نیرو ، محوطه سازی ظرف یک ماه آتی تکمیل و متقاضیان امکان اسکان خواهند داشت .

|

تاکنون میانگین پرداخت آورده متقاضیان برای پروژه ۵ هزار و۴۰۰ واحدی رباط کریم به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که با این میزان آورده نگران کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه‌ها در ماه‌های آتی هستیم و در این خصوص رایزنی‌های خوبی با مراجع ذی‌ربط داشته‌ایم .

|

پیامک‌هایی که دو بار در یک فصل ارسال شده پیامک‌های پیگیری است ، شایان ذکر است با وجود ارسال پنج مرحله پیامک به اعضا ؛ متوسط واریزی اعضا تا کنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۱۲ درصد است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در پی گزارش منتشر شده ای با عنوان "فاجعه در مسکن ملی اسلامشهر" در یکی از خبرگزاری‌ها مورخ ۳ مهرماه ۱۴۰۳ ، اداره کل راه ...

|

مقابله با زمین خواری خط قرمز ما در استان تهران است و با زمین خواران هیچ گونه مذاکره یا مسامحه‌ای نداریم، اراضی ملی میراث نسل‌های آتی این سرزمین است و می‌بایست حفظ شود .

|

نظرات کاربران