در حال بارگذاری ...
  • تسریع در پروژه طرح اقدام ملی تهرانسر با سه شیفت کاری

    پروژه مسکن اقدام ملی تهرانسر ۲۰۰۰ واحد است که مرحله اول و کنونی ۴ بلوک به تعداد ۸۶۰ واحد در دست اجرا بوده و بلوک های ۴ الی ۷ نیز که شامل واحدهای باقی مانده است جهت انتخاب شریک و سازنده به فراخوان گذاشته خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در جلسه با پیمانکاران پروژه اقدام ملی تولید مسکن تهرانسر دستور برنامه زمان بندی سه شیفت کاری را اعلام کرد .

    خلیل محبت خواه که طی هفته اخیر ۲ بازدید و جلسه مفصل در محل کارگاه پروژه اقدام ملی تهرانسر داشته است ، در این بازدید با پیمانکاران خواستار سرعت بخشی پروژه و اعلام زمان بندی سه شیفت کاری شد .

    این خواسته مدیرکل راه و شهرسازی مورد تایید و استقبال پیمانکاران پروژه قرار گرفت و آن را در مسیر نفع جمعی شهروندان ، دولت و پیمانکاران دانستند .

    خلیل محبت خواه در این جلسه با معرفی مهندس لک به عنوان مسئول ۲۴ ساعته پروژه اقدام ملی تهرانسر گفت : مشاوران از روز شنبه آلترناتیوهای کاری و نقشه ها را اعلام کنند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران همچنین معاونت املاک و حقوقی و اداره فنی و شناسایی را موظف کرد تا مسائل باقی مانده مشکلات ملکی پروژه را حل و فصل کرده و تا پایان روز شنبه گزارش کامل آن ارائه شود .

    وی همچنین با اعلام اینکه خودش و تیم اقدام ملی استان تهران به صورت منظم در تمام روزهای جمعه بابت این پروژه تا پایان کار در محله تهرانسر ، حضور خواهند یافت ، تصریح کرد : نما ، منظر ، تراز ، خط آسمان و اصول شهرسازی و معماری باید در پروژه کاملا مطابق با معماری مسکن ویژه تهرانسر همگون بوده و هارمونی داشته باشد و براساس نظر کمیته نما شهرداری تهران انجام شود .

    محبت خواه در پایان بر حفظ اصول ایمنی و داشتن بیمه تمام خطر در تمام کارگاه های پروژه تاکید و اظهار داشت : به لحاظ حفظ سلامت مهندسان و کارگران نیز مراقبت ها و پروتکل های وزارت بهداشت در خصوص مقابله با کرونا باید رعایت شود .

    پروژه مسکن اقدام ملی تهرانسر ۲۰۰۰ واحد است که مرحله اول و کنونی ۴ بلوک به تعداد ۸۶۰ واحد در دست اجرا بوده و بلوک های ۴ الی ۷ نیز که شامل واحدهای باقی مانده است جهت انتخاب شریک و سازنده به فراخوان گذاشته خواهد شد .  

     




    مطالب مرتبط

    کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های آینده کشور با توجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می‌کند .

    |

    ادعای پرداخت هزینه یکسان برای واحدهای ۵۵ متری با واحدهای ۹۰ متری کذب است چرا که متقاضی هزینه واحد خود را مطابق با متراژ درخواستی پرداخت کرده است و اکنون هزینه درخواستی بنا بر فضای مشترک مشاعات ، پارکینگ واحدها و انباری‌های (۷۵ مترمربع) تعیین متقاضیان اعلام شده است .

    |

    نظرات کاربران