در حال بارگذاری ...
  • اعلام جزئیات دریافت وام ۴۰ میلیون تومانی تعمیرات مسکن مهر

    نحوه باز‌پرداخت وام ، ۵ ساله و با سود ۱۸ درصد است . بدین ترتیب اگر متقاضیان ۴۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند باید در مدت زمان پنج سال ، ماهانه حدود یک میلیون تومان قسط پرداخت کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر امور اعتبارات بانک مسکن جزییات دریافت وام ۴۰ میلیون تومانی تعمیرات صاحبان مسکن مهر را اعلام کرد و از برنامه ریزی برای پرداخت تسهیلات به ۱۴۰ هزار واحد مسکن ملی ، خبر داد .

    محمدحسن علمداری مدیرامور اعتباری بانک مسکن جزییات دریافت وام ۴۰ میلیون تومانی تعمیرات مسکن مهر را اعلام کرد .

    مدیر امور اعتبارات بانک مسکن با تاکید بر اینکه درخواست متقاضیان دریافت وام ۴۰ میلیون تومانی تعمیرات مسکن توسط کارشناسان بانک مسکن ، کارشناسی شده و چانچه متقاضی واجد دریافت تسهیلات تعمیرات مسکن مهر باشد، تسهیلات دریافت خواهد کرد ، گفت : نحوه باز‌پرداخت وام ، ۵ ساله و با سود ۱۸ درصد است . بدین ترتیب اگر متقاضیان ۴۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند باید در مدت زمان پنج سال ، ماهانه حدود یک میلیون تومان قسط پرداخت کنند .

    علمداری در خصوص پرداخت تسهیلات از سوی بانک مسکن به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن ، گفت : بانک مسکن پرداخت تسهیلات ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن را در برنامه قرار داده است . افرادی که حساب سپرده صندوق یکم دارند طبق تفاهم نامه بانک مسکن با وزارت راه و شهرسازی در اولویت دریافت تسهیلات هستند ، مشروط بر آنکه شرایط طرح اقدام ملی را داشته باشند .

    به گفته علمداری ، تسهیلات طرح اقدام ملی برای زوج های تهران ۱۶۰ میلیون تومان ، ۱۲۰ میلیون تومان زوج های سایر شهرها و ۸۹ میلیون تومان شهرهای کوچک است . تفاهم نامه امضا شده است . در طرح اقدام ملی مسکن منوط به این است که به بانک برای پرداخت معرفی شوند و پرداخت به متقاضیان واحدها پس از دوران ساخت، انجام می شود که بین ۱۸ ماه تا ۳۶ ماه با اتمام پروژه ها به طول می انجامد .

    مدیر امور اعتباری بانک مسکن در خصوص سامانه اینترنتی درخواست اعتبارات بانک مسکن ، گفت : کسانی که می خواهند از تسهیلات بانک مسکن در ساخت ، خرید و یا تعمیرات استفاده کنند ، به دلیل صرفه جویی در زمان و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی در سامانه ثبت نام کنند . این دسته از متقاضیان می توانند غیرحضوری ثبت نام کنند و با دریافت کد رهگیری در هر زمان می توانند مراحل پرونده خود را برای دریافت تسهیلات مشاهده و پیگیری کنند . فقط باید یکبار به بانک و یا دفترخانه برای انعقاد قرارداد مراجعه کنند .




    مطالب مرتبط

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

    |

    تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

    |

    پروژه گلشهر اهواز در قالب ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بانک مسکن و توسط شرکت جهاد خانه‌سازی رزمندگان متعلق به سپاه پاسداران احداث شده است .

    |

    نظرات کاربران