در حال بارگذاری ...
  • هزینه نگهداری واحدهایی که ۱۰۰ درصد آماده نبوده‌اند از مالکان مسکن مهر اخذ نشود

    مسئولان مربوطه در روند رسیدگی به پروژه‌ها توجه کنند ، هزینه نگهداری واحدها از متقاضیانی که واحدشان ۱۰۰ درصد آماده نبوده و حتی یکی از انشعاباتشان نصب نشده است به هیچ عنوان اخذ نشود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه ملاقات مردمی جهت رسیدگی و رفع مشکلات پروژه های مسکن مهر شهرهای جدید به صورت غیرحضوری و از طریق پیام رسان های مجازی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد .

    حبیب‌اله طاهرخانی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به منظور رسیدگی به وضعیت متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید پردیس ، پرند و هشتگرد از طریق ارتباط از راه دور و به صورت مجازی با تعدادی از شهروندان این شهرها دیدار و گفت‌وگو کرد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی در طول این جلسه که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نیز ضرورت رسیدگی به مشکلات واحدهای مسکونی شهرهای جدید به‌صورت مجازی برگزار شد ، با تأکید بر تحویل هرچه سریع‌تر واحدهای آماده در شهرهای پرند ، پردیس و هشتگرد بیان کرد : واحدهایی که تاکنون به‌دلیل عدم نصب انشعابات باقی‌مانده به متقاضیان تحویل نشده است در اولویت رسیدگی‌ها قرار گرفته و مورد پیگیری جدی قرار گیرند .

    او ضمن ابراز امیدواری نسبت به بهبود شرایط پیش رو در وضعیت پروژه‌های مسکن مهر باقی‌مانده و فعال شدن پیمانکاران در این مناطق بیان کرد : مسئولان مربوطه در روند رسیدگی به پروژه‌ها توجه کنند ، هزینه نگهداری واحدها از متقاضیانی که واحدشان ۱۰۰ درصد آماده نبوده و حتی یکی از انشعاباتشان نصب نشده است به هیچ عنوان اخذ نشود .

    طاهرخانی در طول جلسه با متقاضیان به صورت اختصاصی صحبت و مشکلات هر یک را مورد به مورد بررسی و دستورات لازم جهت رسیدگی و حل مسائل مطرح شده را به شرکت عمران شهر مربوطه صادر کرد .

    گفتنی است جلسات ملاقات مردمی غیرحضوری از سوی شرکت عمران شهرهای جدید به‌صورت منظم برگزار و مسائل پروژه‌های باقی‌مانده مورد بررسی قرار می‌گیرد .

    همچنین متقاضیان می‌توانند از طریق صفحه اینستاگرامی شرکت عمران شهرهای جدید به نشانی _New_towns@ و دنبال کردن آن ، ضمن آگاهی از آخرین اخبار این شرکت ، مشکلات و مسائل خود را با مسئولین مربوطه درمیان بگذارند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    تعاونی‌ها باید همکاری لازم را برای تکمیل واحدهای باقیمانده انجام دهند تا تکمیل این واحدها که مورد تأکید رئیس‌جمهوری و مطالبه مردمی است ، تسریع یابد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    نظرات کاربران