در حال بارگذاری ...
  • پرداخت ۲۲۵ میلیارد و ۵۲ میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان گلستان

    تعداد مالکین معرفی شده به بانک های عامل با احتساب معیشتی ها ۲۹ هزار و ۲۹۲ نفر است که بانک های عامل با ۲۹ هزار و ۳۹ نفر از معرفی شدگان یعنی معادل ۹۹ درصد عقد قرارداد کرده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست بنیاد مسکن گلستان از پرداخت ۲۲۵ میلیارد و ۵۲ میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان خبر داد و گفت : تاکنون ۵۸۵۰۹ تن سیمان رایگان بین سیل زدگان توزیع شده است .

    سید محمد حسینی سرپرست بنیاد مسکن گلستان روند بازسازى واحدهای مسکونی سیل زده را در استان ، اعلام کرد .

    سرپرست بنیاد مسکن گلستان با یادآوری اینکه تعداد کل واحدهای خسارت دیده  استان از سیل ، ۲۲ هزار و ۳۵۲ واحد بوده که ۷ هزار و ۷۰۷ واحد آن احداثی و ۱۴ هزار و ۶۴۵ واحد تعمیری برآورد شدند ، از اتمام واحدهای تعمیراتی خبر داد و گفت : ۶۳۸۹ واحد تعمیری شهری و ۸۲۹۹ واحد تعمیری روستایی تعمیرات شان به اتمام رسید .

    حسینی با اعلام این مطلب که یکهزار و ۳۲۵ واحد احداثی شهری و ۶۳۸۲ واحد احداثی روستایی از سیل گلستان شناسایی و عملیات احداث آنها آغاز شده است ، گفت : تاکنون آواربرداری ۴ هزار و ۴۷۰ واحد ، پی کنی ۷ هزار و ۶۴۳ واحد معادل ۹۹ درصد، اجرای فونداسیون  ۷ هزار و ۴۶۹ واحد معادل ۹۷ درصد ، اجرای اسکلت ۷ هزار و ۳۷۰ واحد معادل ۹۶ درصد ، اجرای سقف ۷ هزار و ۷۰ واحد معادل ۹۲ درصد ، دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی ۶ هزار و ۴۲۶ واحد معادل ۸۳ درصد از واحدهای احداثی انجام شده است .

    به گفته وی ، تعداد مالکین معرفی شده به بانک های عامل با احتساب معیشتی ها ۲۹ هزار و ۲۹۲ نفر است که بانک های عامل با ۲۹ هزار و ۳۹ نفر از معرفی شدگان یعنی معادل ۹۹ درصد عقد قرارداد کرده است .

    حسینی از پرداخت ۲۲۵ میلیارد و ۵۲ میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان خبر داد و گفت : تاکنون ۵۸۵۰۹ تن سیمان رایگان بین سیل زدگان توزیع شده است .




    نظرات کاربران