در حال بارگذاری ...
  • ثبت‌نام بیش از ۱۶ هزار نفر از ساکنان استان یزد در طرح اقدام ملی مسکن

    با توجه به اینکه ثبت نام مرحله دوم بدون ظرفیت محدود و بصورت آزاد انجام پذیرفته ، در صورت تصمیم وزارت راه و شهرسازی مرحله بعدی ثبت‌نام هم برای افراد امکان پذیر خواهد بود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن همزمان با سراسر کشور در سه ماهه آخر سال گذشته آغاز و با عزم جدی ، این طرح مهم نیز در استان یزد شتاب خواهد گرفت .

    رضا یادگاری ، در خصوص تعداد ثبت‌نام کنندگان در دو مرحله ثبت نامی طرح مسکن اقدام ملی در استان ، گفت : تعداد ثبت‌نام کنندگان طرح مسکن ملی در استان یزد ، ۱۶ هزار و ۶۰۷ نفر بودند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با بیان اینکه در مرحله اول هزار نفر در شهر یزد ثبت‌نام کردند ، که در بررسی اولیه از این تعداد ۶۰۰ نفر واجد شرایط بودند ، افزود : در مرحله دوم ۱۴ هزار و ۵۲ نفر در سطح استان ثبت‌نام کردند که ۱۰ هزار و ۲۴۶ نفر آن مربوط به شهر یزد بودند که در حال پالایش هستند .

    وی به جانمایی‌های طرح اقدام ملی مسکن در شهر یزد اشاره و خاطرنشان کرد : بلوار شهید نواب صفوی ، آزادشهر ، بلوار آیت الله مدرس ، اراضی پشت صدا و سیما از جمله مکان‌هایی است که برای ساخت مسکن طرح اقدام ملی در شهر یزد در نظر گرفته شده است .

    یادگاری مدت زمان ساخت و تحویل مسکن طرح اقدام ملی را دو سال عنوان کرد و اظهار داشت : متولی ساخت و ساز و پالایش متقاضیان به جز شهر یزد بر عهده اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در خصوص اینکه آیا مرحله سوم ثبت‌نام مسکن ملی وجود خواهد داشت یا خیر ، گفت : با توجه به اینکه ثبت نام مرحله دوم بدون ظرفیت محدود و بصورت آزاد انجام پذیرفته ، در صورت تصمیم وزارت راه و شهرسازی مرحله بعدی ثبت‌نام هم برای افراد امکان پذیر خواهد بود .

    وی اذعان کرد : برای متقاضیانی که در مرحله دوم از طریق شماره پیامک اعلامی از سوی وزارت راه و شهرسازی ثبت‌نام کردند طی ماه های آینده امکان بارگیری اطلاعات در سامانه مهیا می‌شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نشست مشترک با مدیرکل توسعه مهندسی ساختمان پیشنهاد داد تا به منظور شتاب بخشی به ساخت و ...

    |

    این سامانه جامع و یکپارچه و تحت وب است و سرورهای اصلی آن در وزارت راه و شهرسازی و صندوق ملی مسکن نصب شده که تمامی استان‌ها نیز به آنها متصل می‌شوند .

    |

    ضمن آسیب شناسی برنامه های قبلی و بررسی نیازهای قطعی نیل به هدف، این وزارتخانه در تمامی مراحل تدوین لایحه در دولت و بررسی کارشناسی در مجلس و سپس مجمع تشخیص مصلحت نظام (با هماهنگی دولت) حضور بسیار فعال و پویایی داشت .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر ستاد جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی از برگزاری پویش سراسری واگذاری زمین و آغاز عملیات اجرایی اتاق‌های مادر و کودک ...

    |

    با تلاش های وزارت راه و شهرسازی با تمام افرادی که بیش از ۳ خانه در اختیار داشتند تماس گرفته شد . با بیش از ۳۰۰ شرکت حقوقی که گزارش خانه خالی از آنها داشتیم نامه نگاری شد و تذکرات لازم به این شرکت‌ها داده شد .

    |

    نظرات کاربران