در حال بارگذاری ...
  • ۲۰ خرداد ، آخرین مهلت دریافت دفترچه اقساط وام مسکن مهر شهر جدید عالیشهر

    از دلایل عدم دریافت دفترچه اقساط توسط متقاضیان مسکن مهر اختلاف بین اعضا و تعاونی ها می باشد و با توجه به اینکه برخی از متقاضیان در واحد سکونت داشته به دلایلی از دریافت دفترچه اقساط خودداری می‌کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، متقاضیان مسکن مهر چنانچه اقدام به دریافت دفترچه اقساط خود نکنند تا ۲۰ خرداد ماه نرخ سود تسهیلات آنها از ۴ درصد به ۱۸ درصد افزایش می‌یابد .

    مدیرعامل این شرکت از ضرب الاجل وزارت راه و شهرسازی در تعیین و تکلیف فروش اقساطی واحد های مسکن مهر خبر داد و اظهار داشت : با توجه به ابلاغیه شرکت عمران شهرهای جدید کشور ، تعداد متقاضیانی که اقدام به دریافت دفترچه اقساط نکرده اند نرخ سود تسهیلات وام مسکن مهر آن ها افزایش می یابد .

    علی مقاتلی افزود : متقاضیان مسکن مهر چنانچه اقدام به دریافت دفترچه اقساط خود نکنند تا ۲۰ خرداد ماه نرخ سود تسهیلات آنها از ۴ درصد به ۱۸ درصد افزایش می‌یابد .

    وی با بیان اینکه مسکن مهر شهر جدید عالیشهر به اتمام رسیده و ۳۸۶۳ واحد مسکونی مهر افتتاح و تحویل متقاضیان شده گفت : از این تعداد ۳۴۳ واحد فاقد کارت اقساط می باشند و تاکنون به بانک مسکن مراجعه ننموده اند .

    مقاتلی گفت : از دلایل عدم دریافت دفترچه اقساط توسط متقاضیان مسکن مهر اختلاف بین اعضا و تعاونی ها می باشد و با توجه به اینکه برخی از متقاضیان در واحد سکونت داشته به دلایلی از دریافت دفترچه اقساط خودداری می‌کنند .

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر اظهار داشت : افزایش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر از ۴ درصد به ۱۸ درصد برای متقاضیانی است که واحد خود را تحویل نمی‌گیرند و یا اقدامی برای دریافت دفترچه اقساط نمی‌کنند و طبق مصوبه بانک مسکن و هماهنگی وزارت راه و شهرسازی تا ۲۰ خردادماه عملیاتی خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    تعاونی‌ها باید همکاری لازم را برای تکمیل واحدهای باقیمانده انجام دهند تا تکمیل این واحدها که مورد تأکید رئیس‌جمهوری و مطالبه مردمی است ، تسریع یابد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    زمانی که از پیمانکاران بدعهد پروژه‌های واحدهای مسکونی را گرفتیم ، متقاضیان گمان می‌کردند که پروژه بر زمین خواهد ماند اما از پیمانکاران خوش‌نام داخلی برای ادامه دادن روند پروژه دعوت کردیم و کار با آنها پیش رفت .

    |

    نظرات کاربران