در حال بارگذاری ...
  • تامین اراضی برای احداث ۲۳۵۳۰ واحد مسکن طرح اقدام ملی استان تهران

    طرح اقدام ملی زمان اتلاف وقت نیست و پس از ابلاغ کار به پیمانکاران می بایست ، سازندگان و پیمانکاران کار را به سرعت و در سه شیفت کاری شروع کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از تامین زمین برای اقدام ملی تولید مسکن خبر داد .

    خلیل محبت خواه در کنفرانس ویدیویی و اختصاصی با محمد مهدی بلوردی عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن ضمن ارائه گزارش از آخرین اقدامات ملی استان تهران اظهار داشت : تامین زمین برای ۲۳۵۳۰ واحد مسکن اقدام ملی به متراژ ۱.۸ میلیون متر مربع در تمام شهرستانهای استان تهران انجام شده است .

    وی افزود : به زودی فراخوان انتخاب سازنده برای واحدهای اقدام ملی تولید مسکن براساس جدول مشخصات فنی سازندگان که شامل سنجش امتیازات فنی ، مالی و مدیریتی است،اعلام خواهد شد و چهارچوب این اقدام با نظارت سازمان ملی زمین ومسکن صورت خواهد پذیرفت .

    محبت خواه درباره پروژه تهرانسر گفت : طرح اقدام ملی زمان اتلاف وقت نیست و پس از ابلاغ کار به پیمانکاران می بایست ، سازندگان و پیمانکاران کار را به سرعت و در سه شیفت کاری شروع کنند . در این زمینه همراه با شروع کار ، مراحل اخذ مجوز و پروانه انجام خواهد شد و هیچ پروژه ای نباید معطل پروانه بماند .

    محبت خواه همچنین از ارائه قیمت ساخت مسکن در طرح اقدام ملی  به شورای مسکن استان تهران و طرح در شورای فنی استانداری خبر داد و گفت : در این زمینه تابع قوانین و تصمیمات شورای فنی استانداری و تامین شورای مسکن استان هستیم .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران همچنین از ابلاغ برای مسئولان پروژه های اقدام ملی در هر شهرستان خبر داد و گفت : طی هفته آتی مسئولان مرتبط مشخص خواهند شد .




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    نظرات کاربران