در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات احداث ۵۵۰ واحد مسکن محرومان در شهرستان مراوه تپه

    این واحدها دارای ۴۰ میلیون تومان تسهیلات ۵ درصدی بابازپرداخت ۱۵ ساله و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض هستند و مقرر گردیده تا بامشارکت مردم این واحدها تا دهه فجر امسال احداث و تحویل مردم شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت : کلنگ احداث ۵۵۰ واحد مسکن محرومان در شهرستان مراوه تپه با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان توسط معاون عمرانی استاندار گلستان به زمین زده شد .

    کلنگ احداث ۵۵۰ واحد مسکن محرومان در شهرستان مراوه تپه با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان توسط معاون عمرانی استاندار گلستان به زمین زده شد .

    مدیرکل بنیاد مسکن استان در خلال این مراسم گفت : در راستای محرومیت زدایی از چهره روستاها و جهش در تولید مسکن از طریق تسریع در فعالیت های اجرایی بنیاد ، بر طبق تفاهم نامه فی مابین بنیاد ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و استانداری گلستان مبنی بر ساخت ۳ هزار واحد مسکن محرومین ، ۵۵۰ واحد از این سهمیه با توجه محرومیت های شهرستان مراوه تپه به این روستاهای این شهرستان اختصاص پیدا کرد که امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی آن هستیم .

    وی گفت : این واحدها دارای ۴۰ میلیون تومان تسهیلات ۵ درصدی بابازپرداخت ۱۵ ساله و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض هستند و مقرر گردیده تا بامشارکت مردم این واحدها تا دهه فجر امسال  احداث و تحویل مردم شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حمیدرضا سهرابی ، معاون امور مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    با توجه به اینکه مردمی سازی در این وزارتخانه مد نظر وزیر راه و شهرسازی قرار دارد ، در حوزه بازآفرینی شهری در گام اول با همکاری بسیج مستضعفین اقدام به نوسازی بافت‌های فرسوده با ۴۲۸ حلقه میانی می‌شود .

    |

    نظرات کاربران